نقیب: در مراکز یاورشهر به سلامت جسمانی مددجویان اهمیت ویژه‌ای داده می‌شود

آیین اختتامیه دومین جشنواره ورزشی مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با حضور سید محمد نقیب مدیرعامل این سازمان، مسعود حق‌لطفی مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و تنی چند از مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، مددجویان این مرکز در این جشنواره در رشته هایی چون فوتبال دستی، فوتبال، طناب کشی، والیبال، شطرنج، دارت به رقابت پرداختند.

سید محمد نقیب مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در این مراسم گفت: مرکز یاورشهر ۹ حدود ۴۰۰۰ نفر ظرفیت جذب و نگهداری آسیب دیدگان اجتماعی را دارد و یکی از مراکزی است که الگوی ۹ گام با جدیت بسیار بالایی در آن اجرا می شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی بین مددجویان نیز در راستای همین الگو و بند سلامت جسمانی است که این مددجویان پس از سم زدایی و بازیابی هویت وارد مرحله سلامت جسمانی می شوند تا رفته رفته سلامت خود را باز پیدا کنند و در تمام مدت زمانی که این مددجویان در مراکز ما حضور دارند سلامت جسمانی آنها در اولویت برنامه ها قرار دارد.

نقیب همچنین به مهارت آموزی، کارآفرینی و حرفه آموزی تخصصی برای مددجویان در مرکزیاورشهر ۹ اشاره کرد و گفت: همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم در رشته هایی چون خیاطی، برق سیستم خودرو، تولید قارچ در مرکز یاورشهر ۹ فعالیت خود را آغاز کرده ایم و قصد داریم این واحدهای کارآفرینی را مجهز کرده و در مراکز یاورشهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی توسعه دهیم.

انتهای پیام/


 

۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
کد خبر: 61189

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =