برگزاری نشست خبری آئین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره ملی هنری فانوس

نشست خبری آئین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره ملی هنری فانوس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نشست خبری آئین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره ملی هنری فانوس با حضور «علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرهنگ «سید مجید جوشقانی» رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس، سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری، سرهنگ پاسدار محمد یوسفیان معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و «مصطفی محدثی خراسانی» دبیر علمی این جشنواره صبح امروز (یکشنبه) در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
در ابتدای این مراسم «علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با گرامیداشت یاد شهدای مقاومت اظهار داشت: افتخاراتی که در جبهه مقاومت می‌بینیم، مدیون زحمات حاج قاسم سلیمانی است، دفاع مقدس مقطعی بسیار مهم، حساس و نورانی در تاریخ ایران است که مشابه آن را در قرون گذشته در کشورمان نداشتیم. دفاع مقدس، نخستین جنگ در سه صده اخیر است که حتی یک وجب از خاک ایران هم از دست نرفت.
جعفری ادامه داد: ما حماسه بزرگی را داشتیم که عزت و سربلندی را به کشورمان هدیه کرد که باید برای نسل‌های بعد هم حفظ کنیم و به زیبایی به آیندگان منتقل کنیم تا از تحریف آن جلوگیری شود، ما باید از ظرفیت‌های هنری خودمان برای معرفی دفاع مقدس و قهرمانان پرافتخار این عرصه استفاده کنیم.
وی ادامه داد: ارزش‌های دفاع مقدس در ایران مورد توجه آزادگان و محور مقاومت در دنیاست و جبهه مقاومت با بهره‌گیری از این تجارب توانست بر دشمن فائق آید.
معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: یکی از رسالت‌های مهم بنیاد، استفاده از هنر و بهره‌گیری از هنرمندان شاخص کشور برای معرفی معارف و ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت است. 

انتهای پیام/

۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: 61205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =