مراسم یادواره شهدای مناطق ۱۰ و ۱۱ تهران در مجتمع شهید غنی‌پور برگزار شد

مراسم باشکوه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مناطق ۱۰ و ۱۱ تهران تحت عنوان چهارمین شهید محراب آیت‌الله اشرفی اصفهانی، صبح روز جاری ۲۹ مهرماه در سالن همایش‌های شهید غنی‌پور منطقه ۱۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، اسماعیل عربلو معاون فرهنگی و اجتماعی این منطقه با بیان مطلب فوق گفت: در راستای تجدید میثاق با آرمان های شهدای جنگ تحمیلی و مدافعین حرم و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، یادواره شهدای مناطق ۱۰ و ۱۱ در آستانه سالگرد شهادت چهارمین شهید محراب حضرت آیت الله اشرفی اصفهانی با حضور و استقبال خانواده معظم شهدای این دو منطقه برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم، دقایقی نیز افتخار میزبانی یکی از شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی که به تازگی پیکر مطهر ایشان در تفحص به دست آمده است بودیم که فضای معنوی و خاصی به این مراسم بخشید.

عربلو در ادامه گفت: علاوه بر خانواده های معظم شهید، مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰، موسوی شهردار منطقه ۱۱، بحرینی رییس بنیاد شهید مناطق ۱۰ و ۱۱ و فرزند شهید آیت الله اشرفی اصفهانی؛ طوسی رییس آموزش و پرورش منطقه ۱۰ از حاضران این مراسم بودند که پرچم گردانی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) توسط خادم یاران منطقه ۱۰، اجرای گروه سرود دانش آموزی، اجرای مارش نظامی توسط گروه موزیک ارتش، دکلمه خوانی، پخش کلیپ با موضوع شهادت از بخش های این مراسم باشکوه بود.

گفتنی است؛ این مراسم با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و بنیاد شهید مناطق ۱۰ و ۱۱ برگزار شد.

انتهای پیام/

۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 61218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =