افزایش سبزینگی حاشیه پل شهید صنیع‌خانی تا بزرگراه شهید هاشمی با کاشت ۲۵۰۰ اصله درختچه

سبزینگی و طراوت حاشیه فضای سبز پل شهید صنیع‌خانی تا بزرگراه شهید هاشمی به سمت بهشت زهرا (س) در منطقه ۱۹ در قالب «طرح نگهداشت شهر تهران» ارتقاء یافت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به اینکه پیش از این در قالب «طرح نگهداشت شهر تهران» حاشیه فضای سبز بزرگراه شهید تندگویان نو نوار شد خاطر نشان کرد: در محور دوم این طرح پل شهید صنیع خانی تا بزرگراه شهید هاشمی به سمت بهشت زهرا (س) با کندو کوب و بازسازی تشتک ۲ هزار اصله درخت بهسازی شد.

این مسئول با تأکید بر کاشت نهال های مقاوم به کم آبی در این طرح تصریح کرد: فضای سبز محور مذکور با کاشت ۲ هزار و ۵۰۰ اصله انواع درختچه بربریس، پیروکانتا، طاوس، یاس هلندی و انواع رز و نسترن توسعه یافت.

احمد مهرابی تسطیح و ریگلاژ و آماده سازی ۳ هزار متر مربع از بستر خاک، کاشت ۴۰۰ اصله انواع درختچه زیتون تلخ و زبان گنجشک و حذف ۳۰ متر مکعب خاک مازاد داخل باغچه را از دیگر اقدامات اجرایی حوزه فضای سبز به منظور ارتقای زیبایی و سبزینگی در حاشیه پل شهید صنیع خانی تا بزرگراه شهید هاشمی به سمت بهشت زهرا (س) برشمرد.

انتهای پیام/

۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸
کد خبر: 61230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =