تایید ۵۰۰ پیشنهاد خلاقانه در فراخوان طرح‌ها و ایده‌های فنی و عمرانی

مدیرکل برنامه‌ریزی فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تایید بیش از ۵۰۰ پیشنهاد خلاقانه در فراخوان طرح‌ها و ایده‌های فنی و عمرانی خبر داد.

عبدالمهدی حسینی، مدیرکل برنامه‌ریزی فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر درخصوص ارزیابی پیشنهادات واصله به فراخوان طرح‌ها و ایده‌های فنی و عمرانی گفت: ۵۳۰ پیشنهاد خلاقانه در این رویداد تأیید شده است.

وی در پاسخ به پرسشی درخصوص موضوع پیشنهادات تاییدشده یادآور شد: از میان پیشنهادات تاییدشده ۱۸۰ مورد مربوط به راهکارهای نوین مدل‌سازی و توسعه درآمد پایدار در پروژه‌های عمرانی، ۱۹۴ مورد مربوط به فناوری‌ها، مصالح و روش‌های نوین در اجرا و نظارت پروژه‌های احداثی و نگهداشت ابنیه و معابر و ۱۵۶ مورد نیز پیرامون مدیریت منابع آب، بازچرخانی، سیلاب و آب‌های سطحی است.

مدیرکل برنامه‌ریزی فنی و عمرانی شهرداری تهران، از این اقدام به ‌عنوان گامی مؤثر در جهت بهره‌گیری از توانایی‌های تخصصی داخلی مدیریت شهری برای ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی یاد کرد.

گفتنی است، فراخوان طرح‌ها و ایده‌های فنی و عمرانی به منظور استفاده از نظرات و پیشنهادات خلاقانه کارکنان و متخصصان در مسائل فنی و عمرانی، از تاریخ اول تا سی و یکم مردادماه امسال برگزار شد. در این رویداد ۸۱۵ پیشنهاد از سوی کارکنان در سطح شهرداری تهران مطرح شد.

انتهای پیام/

۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 61250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =