از تامین و تعمیر سیستم‌های روشنایی تا انجام اصلاح هندسی معابر در ۶ ماه گذشته

امیر عزیزی‌فر گفت: اقداماتی به منظور ارتقاء ایمنی عابران پیاده و وسایل نقلیه و اشاعه فرهنگ و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در بین شهروندان در ۶ ماهه اول سال جاری‌ در منطقه ۱۰ اجرایی شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ امیر عزیزی‌فر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۰ در تشریح اقدامات ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در این منطقه اظهار کرد: با هدف افزایش ایمنی جانی، تسهیل در عبور و مرور شهروندان، روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی اقدامات مناسبی به منظور ارتقاء ایمنی عابران پیاده و وسایل نقلیه در شش ماهه اول سال جاری‌ اجرایی شده است.

وی افزود: نصب ونگهداشت ۱۰۹۵ تابلوی انتظامی، اطلاعاتی و هشداری، مرمت ۳۳ چراغ راهنمایی، نصب و نگهداشت ۱۴۸۸ عدد تجهیزات ترافیکی در سطح معابر از جمله این اقدامات در این بازه زمانی بوده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۰ گفت: همچنین تأمین و تعمیر سیستم روشنایی مستمر ایستگاه های حمل ونقل عمومی و مرمت ونگهداشت ۶۷ ایستگاه به منظور افزایش ایمنی مسافران و ترغیب شهروندان برای استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی انجام شده است.

عزیزی‌فر ادامه داد: همچنین با توجه به بازگشایی مدارس، انجام عملیات اصلاح هندسی حدود ۳۶۴ مترمربع، ۳۱۷۵ متر خط‌کشی کانال و بلوک عابر پیاده، خط کشی محوری به طول ۵۶۷۶۵ متر، ۵۲۵ متر خط کشی ایستگاه های حمل ونقل عمومی از اهم اقدامات این مجموعه شهری است.

وی تاکید کرد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۰ نسبت به برگزاری ۵۶ دوره آموزشی شامل آموزش های مقدماتی ( قوانین عبور و مرور و آشنایی با قوانین ترافیکی)، آموزش تخصصی (آموزش رانندگان سرویس مدارس بویژه مدارس استثنایی )، آموزش مهارتی ( آموزش دوچرخه سواری برای کودکان وبزرگسالان و استفاده ازشبیه ساز برای رانندگان ) با حضور ۳۸۹۰نفر از شهروندان و رانندگان در گروه های مختلف سنی اقدام نموده است.

انتهای پیام/

۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
کد خبر: 61254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =