باید مشخص کنیم سمت جبهه حق هستیم یا جبهه باطل؛ راه میانه‌ای نیست

دبیرکل جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری مهم این است که ما در کدام سمت تاریخ ایستاده‌ایم؛ سمت جبهه حق هستیم یا جبهه باطل.

به گزارش خبرنگار شهر، همایش بزرگ حمایت از حزب‌الله و جبهه مقاومت و یادبود شهید یحیی سنوار امروز -دوشنبه، ۳۰ مردادماه ۱۴۰۳- با حضور زهره الهیان دبیرکل جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی، سردار سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی، احمد احمدی‌صدر مشاور معاون اموز اجتماعی و فرهنگی و دبیر ستاد اربعین شهرداری تهران، خانواده شهدای جبهه مقاومت و میهمانان ویژه جبهه مقاومت در ایوان شمس برگزار شد.

زهره الهیان دبیرکل جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار کرد: ما در این عرصه و نبرد قطع به یقین پیروز هستیم. ما امروز مواجه هستیم با سرعت تحولاتی که معادلات جهانی را تغییر می‌دهد و در تاریخ یک نقطه عطف است.  در این جهاد بالاخره یا پیروز هستیم یا ختم به شهادت خواهد شد که شهادت بزرگترین افتخار ماست.

وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری مهم این است که ما در کدام سمت تاریخ ایستاده‌ایم، سمت جبهه حق هستیم یا جبهه باطل. راه میانه‌ای نیست و باید تکلیف خود را مشخص کنیم. امروز مرزها شکسته است و تنها جبهه حق و جبهه باطل را داریم.

الهیان با اشاره به اینکه خنثی بودن و بی‌تفاوت بودن نشان از این دارد که ما سنخیتی با جبهه مقاومت و جبهه حق نداریم، گفت: باید هرچه زودتر مسیر خود را تعیین کنیم. پس از فرمایش حضرت آقا که در نماز جمعه تکلیف را مشخص کردند دیگر تعلل جایز نیست و  باید ببینیم ما در حد خود چه کمکی می‌توانیم بکنیم. 

وی با تاکید به اینکه اینجا تهران، ام‌القرای جهان اسلام است، بیان داشت: تهران جایی است که چشم امید تمام رزمندگان جبهه مقاومت به آن است. ما که از چهل‌و اندی سال پیش به تعبیر حضرت امام(ره) و تکلیف ایشان در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌ایم، امروز نیز باید به خوبی به این وظیفه عمل کنیم و بتوانیم آینده‌ای روشن بسازیم.

وی با اشاره به اینکه امروز دنیا متوجه شیطانی بودن تمدن غرب شده و نقاب از چهره شیطانی تمدن غرب افتاده، غربی که دائم شعار حقوق بیشر برای ما سر می‌داد و دائم دم از حقوق انسان‌ها می‌زند، بیان کرد: دنیا دارد به سمت روشن شدن واقعیت‌ها می‌رود و همین بیداری ملت‌های آزاده جهان منجر به نجات دنیا از شر جنایت‌کاران خواهد شد. 

وی در پایان تاکید کرد: آنچه که مسلم است، اتفاقاتی که در حال رقم خوردن هستند، ما را سوق می‌دهد به سمت آینده ای که در میدان تعیین خواهد شد.

امروز چوب‌دستی ما هم برای نابودی رژیم صهیونیستی کافی است

به گزارش خبرنگار شهر، احمد احمدی‌صدر، مشاور معاون امور اجتماعی و فرهنگی و دبیر ستاد اربعین شهر داری تهران هم در این همایش اظهارکرد: شهید یحیی سنوار چند پیام را به عالم مخابره کرد. اول اینکه در میدان هستیم و در میدان می‌مانیم و شهید می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه امروز چوب‌دستی ما هم برای نابودی رژیم صهیونیستی کافی است، گفت: باور کنید نابودی رژیم صهیونیستی بیش از این نیاز ندارد. اینکه رژیم صهیونیستی برای حفظ خود و موجودیت خود به تکاپو افتاده، واقعیتی است که باید عالم بداند. امروز فرصتی که در دل تهدید رژیم صهیونیستی وجود دارد، نامش نابودی همیشگی رژیم صهیونیستی است.

احمدی‌صدر با اشاره به اینکه امروز دوران نابودی رژیم صهیونیستی است، بیان داشت: تک تک مردم در کشورهای منطقه اگر یک قدم در راه کمک به جبهه مقاومت بردارند، در این جهاد شریک هستند. امروز خاتمه رژیم صهیونیستی است، اگر ملت‌ها بیدار شوند.

وی در خصوص کمک‌رسانی به مردم لبنان اظهار داشت: پویش ایران همدل در حال کمک‌رسانی به مردم لبنان است. این پویش به شکلی است که هرگروه فعال می‌تواند یکی از فعالیت‌های کمک به آوارگان را پوشش دهد و هر خانواده می‌تواند یک خانواده را پوشش دهد.

انتهای پیام/

۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
کد خبر: 61271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =