اعضای جدید هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شدند

نشست تخصصی اعضای هیات‌های بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران برگزار و اعضای جدید هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار شهر، نشست تخصصی اعضای هیات های بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران، عصر امروز - دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳- در محل ساختمان شهرداری تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت‌الله ابراهیمیان مدیرکل هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران، اهداف تشکیل جلسه را تشریح و گزارشی از عملکرد این اداره، اصول حاکم و سیاست ها در انجام فعالیت ها و راهبردها و اقدامات انجام شده در راستای این اصول و سیاست ها را ارائه کرد.

علی دستافر دبیر هیات عالی نظارت بر هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کشور نیز در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری تهران در این بازه زمانی در بحث رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان، نکات و توصیه هایی به اعضای جدید هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران ارائه کرد.

مجید باقری، معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران هم در این نشست ضمن خداقوت گویی به اعضای سابق هیات های تخلفات و خوشامدگویی به اعضای جدید اظهار کرد: یکی از حوزه‌هایی که در شهرداری تهران متناسب با کاری که انجام می دهد حاشیه بسیار کمی دارد، هیات‌های رسیدگی به تخلفات است که نشان می‌دهد که کارشان را به خوبی و بدون تنش انجام می‌دهند.

در ادامه ضمن تقدیر از اعضای سابق هیات های رسیدگی به تخلفات اداری شهرداری تهران، اعضای جدید این هیات ها معرفی و احکام این اعضا به آنها اعطا شد.

در این جلسه همچنین داود گودرزی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، رضا رحمانی رئیس‌ سازمان بازرسی شهرداری تهران، محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۵، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲، محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹، محمدجواد خسروی شهردار منطقه ۱۸، سیدمحمد موسوی شهردار منطقه ۱۱، رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰، محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه ۷، محسن امیدیان شهردار منطقه ۲۱، داود قربانیان مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، نصرالله آبادیان مدیرکل شهرسازی و طرح های شهری شهرداری تهران، غلامعباس کیانی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران، محمدمهدی حسن زاده مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران و مقداد محتشم آرا رئیس مرکز حقوقی شهرداری تهران حضور داشتند.

انتهای پیام/

۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
کد خبر: 61273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =