بازدید رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از پروژه‌های عمرانی منطقه ۲۰

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه ۲۰ از پروژه‌های عمرانی این منطقه بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ضمن نشست مشترک با حضور رضا شنگی شهردار و معاونان منطقه ۲۰ و بررسی نحوه اجرای پروژه های عمرانی، از پروژه های مستمر من شهردارم و طرح تحولی بیست گانه خدمت این منطقه بازدید و در جریان آخرین جزئیات و روند پیشرفت آنها قرار گرفت.

حجت الاسلام آقامیری با بیان اینکه اقدامات مفید و قابل قبولی در حوزه های مختلف این منطقه انجام شده است گفت: پیشرفت های خوبی در اجرای پروژه های احداثی مستمر و اجرای مرحله مطالعاتی و پژوهشی پروژه های جدید که صلاح و مصلحت شهروندان این منطقه است دیده می شود.

وی افزود: در این دوره مدیریت شهری اقدامات خوبی در اجرای پروژه های مستمر من شهردارم انجام شده است و مطمئناً در این دوره به بهره برداری خواهد رسید.

عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه به لحاظ بعد معنوی در قبله تهران، برنامه ها و اقدامات خوبی انجام شده است، اظهار داشت: شهرداری منطقه ۲۰ در راستای اجرای پیاده رو سازی رتبه اول در بین مناطق ۲۲ گانه را دارد و همچنین با نصب ۸۰۰ پایه چراغ تغییرات چشمگیری را از نظر ارتقاء و بهبود کیفیت روشنایی و رفع نقاط بی دفاع شهری در این منطقه شاهد هستیم.

آقامیری با اشاره به اجرای خط ۶ متروی تهران ادامه داد: نگاه خوب مدیریت شهری قبله تهران باعث ایجاد رضایتمندی شهروندان شده است و امیدواریم تا پایان این دوره ایستگاه متروی میدان حضرت عبدالعظیم (ع) به بهره برداری برسد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: هدف ما این بود که اقدامات خدمات شهری به درب خانه ها برسد که این اتفاق خوب رخ داده و ارزشمند است.

انتهای پیام/

۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 61299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =