اجرای هفتمین آموزواره حرکت در منطقه ۹

هفتمین آموزواره حرکت با برگزاری اردوی مادر و کودک و با همکاری فرهنگسرای کار در شهرک آموزش ترافیک منطقه ۹ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ مجتبی شیشه‌گر معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: آموزواره «حرکت»، یک فعالیت آموزشی، تمرینی و رقابتی در حوزه آموزش شهروندی است که برای ترویج رفتارهای درست ترافیکی و پرهیز از رفتارهای نادرست در چرخه عبور و مرور انجام می شود.

وی افزود: در همین راستا هفتمین آموزواره حرکت جهت نیل به اهدافی نظیر آموزش و ارتقاء فرهنگ و رفتار درست ترافیکی، افزایش ایمنی عبور و مرور و تسهیل در انتقال پیام‌های آموزشی از طریق جلب مشارکت مردمی با موضوع «رفتارهای ترافیکی موتورسواران شهر ما» برگزار می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ عنوان کرد: این رویداد ترافیکی در قالب‌ نقاشی، عکس، فیلم، خاطره و داستان کوتاه با محوریت معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در مناطق ۲۲ گانه در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: در این ارتباط و با توجه به آﻏﺎز ﻓﺮآیند اجرای فعالیت های پیش بینی شده در فصل پاییز آموزواره هفتم، اردوی ویژه مادر و کودک با همکاری فرهنگسرای کار به میزبانی شهرک آموزش ترافیک منطقه ۹ برگزار شد.

شیشه گر با اشاره به برنامه های اجرایی آموزواره حرکت در منطقه۹ چنین گفت: آموزش قوانین و مقررات عبور و مرور و دوچرخه سواری ویژه کودکان در محوطه پارک آموزش ترافیک، اجرای سرود ترافیکی کودکانه، برگزاری کارگاه نقاشی و مسابقه با موضوعات ترافیکی و اهداء جایزه به منتخبین و مشارکت مادران در خاطره نویسی از جمله برنامه های متنوع اجراء شده در این اردوی آموزشی به شمار می رود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ در خاتمه یادآور شد: همچنین مادران شرکت کننده در این اردو با امکانات پارک آموزش و برنامه آموزشی متنوع آن آشنا شده و علاقمندان به دوچرخه سواری در کلاس های آموزش دوچرخه سواری ثبت نام کردند.

لازم به ذکر است در این اردو آثار مختلفی در قالب‌های نقاشی، خاطره و داستان کوتاه از مادران و کودکان شرکت کننده به منظور شرکت در رقابت نهایی آموزواره جمع آوری شد.

انتهای پیام/

۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 61309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =