ارتقاء استانداردهای «سلامت کارکنان» ضامن موفقیت سازمان است

همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی، بیست و دومین برنامه دیدار و هم‌اندیشی با مدیران و کارکنان در شرکت شهر سالم برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران، همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی، بیست و دومین برنامه دیدار و هم‌اندیشی با مسئولان و کارکنان واحدهای تابعه شهرداری تهران با حضور مدیر کل سرمایه انسانی و جمعی از معاونین و مدیران در شرکت شهر سالم برگزار شد.

در بخش نخست برنامه، نشستی با مسئولان این شرکت در راستای احصاء و شناسایی مشکلات و معضلات موجود برگزار شد و سید ابوالفضل ذاکریان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت شهر سالم ضمن خیرمقدم، گزارشی در خصوص وضعیت نیروی انسانی شرکت شهر سالم، ارتباط قراردادی با شهرداری و حقوق و مزایای دریافتی آن‌ها ارائه داد و در ادامه پیرامون مسائل و چالش‌های مرتبط با حوزه سرمایه‌انسانی این مجموعه مواردی مطرح کرد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم طی سخنانی با اشاره به نقش کادر بهداشت و درمان شرکت شهر سالم در حفاظت از منابع انسانی شهرداری تهران گفت: منابع انسانی جایگاه ویژه‌ای برای نهادهای بهداشتی و درمانی چون شرکت شهر سالم دارد چرا که خدمات پزشکی مستقیما از سوی کادر متخصص ارائه می‌شود. لذا در این شرکت هر چه به منابع انسانی رسیدگی بیشتری صورت گیرد، می‌توانیم به کیفیت بیش از پیش خدمات امیدوار باشیم و همکاران شهرداری تهران هم از مواهب آن بهره‌مند می‌شوند.

در ادامه اکبر مردانی مدیر کل سرمایه انسانی با اشاره به جایگاه پرسنل و نیروی انسانی، ارتقاء استانداردهای «سلامت کارکنان» را ضامن موفقیت سازمان دانست و افزود: سلامتی و رفاه کارکنان جزء حیاتی یک محیط کار و سازمان سالم است. شرکت‌هایی که سطح سلامتی و رفاه را ارتقا می‌دهند، مدیریت استرس را برای کارکنان آسان‌تر کرده و در عین حال محیطی مثبت و سازنده را ایجاد و حفظ می‌کنند.

وی با اشاره به خط مشی و سیاست‌های مدیریت شهری در بهبود سلامت، رفاه و بهره‌وری ادامه داد: تندرستی می‌تواند به سلامت روحی و جسمی و همچنین موارد پیچیده‌تری مانند سطح رضایت و تعهد شغلی ارتباطی نزدیک داشته باشد.

مردانی با بیان این‌که یک استراتژی مناسب سلامتی و رفاه، می تواند به کارکنان کمک کند تا در محل کار احساس ارزشمندی و حمایت کنند؛ تصریح کرد: این مهم می‌تواند مشارکت کارکنان را بهبود بخشد و تیم‌ها را در سراسر سازمان‌ها و شرکت‌ها برای رسیدن به اهدافشان ترغیب کند.

مدیر کل سرمایه انسانی در خاتمه بر ساماندهی قرارداد کارکنان شرکت، رسیدگی و بهبود وضعیت معیشت کادر درمان نیز تأکید کرد.

در بخش بعدی این برنامه مدیرکل سرمایه‌انسانی به درخواست همکاران متقاضی رسیدگی و پس از بررسی موارد مطروحه از سوی این عزیزان، دستورات لازم در چهارچوب مقررات و ضوابط قانونی را صادر کرد.

گفتنی ‌است؛ بازدید مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران با همراهی جمعی از معاونان و مدیران خود و مسئولان این شرکت از درمانگاه منطقه شش شرکت شهر سالم و گفت‌وگو و قدردانی از کادر درمان این مرکز، پایان‌بخش این برنامه بود.

انتهای پیام/

۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 61319

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =