وحدت‌کار: شهروندان بعضاً موضوعات غیرمرتبط با شهرداری را هم به ۱۳۷پلاس گزارش می‌دهند

مانور آمادگی نیروهای اجرایی مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری منطقه ۱۹ در برابر بحران‌های طبیعی با حضور مهدی وحدت‌کار رئیس مرکز سامانه ۱۳۷پلاس شهرداری تهران، حسین اخگرپور شهردار منطقه ۱۹ به همراه معاون هماهنگی و نظارت بر عملکرد سامانه ۱۳۷پلاس و مدیر بازرسی منطقه در بوستان شقایق برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، مهدی وحدت‌کار رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۳۷پلاس) در این مانور با اشاره به ادغام دو سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ و تشکیل سامانه یکپارچه ۱۳۷پلاس اظهار کرد: به طور میانگین روزانه ۸ هزار تماس و پیام از سوی شهروندان در این سامانه ثبت می‌شود که برای پیگیری به نواحی و سازمان‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه تسریع در پاسخگویی به پیام و تماس‌های شهروندان در اولویت کاری کارشناسان ثبت پیام سامانه قرار دارد، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷پلاس گوش شنوای مدیریت شهری برای شهروندان بوده و بعضاً بسیاری از موضوعات غیرمرتبط با شهرداری که مرتبط با سازمان‌های دیگر از جمله آب، برق، گاز و اصناف است توسط مردم به سامانه ۱۳۷پلاس گزارش داده می‌شود.

وحدت‌کار با تأکید بر آمادگی نیروهای اجرایی ۱۳۷پلاس به جهت مواجهه با بحران‌های پیش رو مانند تغییرات جوی تصریح کرد: خدماتی که اکیپ‌های اجرایی سامانه ۱۳۷پلاس در زمان بحران‌ها و در کف میدان انجام می‌دهند مصداق بارز خدمت‌گزاری بدون منت به شهروندان است.

رئیس مرکز سامانه ۱۳۷پلاس در ادامه افزود: با توجه به چالش‌ها و مشکلاتی که در زمان بحران در شهر بوجود می‌آید برای آمادگی نیروهای اجرایی در برابر این بحران‌ها و بلایای طبیعی توجه ویژه‌ای با اجرای مانورهای میدانی شده  است که باعث افزایش مهارت عوامل اجرایی و آمادگی هرچه بیشتر آنها خواهد شد.

همچنین در این مانور حسین اخگرپور شهردار منطقه ۱۹ اظهار کرد: نیروهای اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس بازوی توانمند و یاور همیشگی مدیریت شهری برای ارائه خدمات به شهروندان هستند که در هر شرایطی خالصانه خدمت‌رسانی می‌کنند و این تلاش آنها باعث افزایش مشارکت شهروندان در اداره امور شهر می‌شود.

شایان ذکر است مانور آمادگی نیروهای اجرایی مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری منطقه ۱۹ در برابر بحران‌های طبیعی با حضور عوامل اجرایی سامانه ۱۳۷پلاس نواحی پنج‌گانه به همراه نیروهای آتش نشانی، اورژانس و ستاد مدیریت بحران در مجاورت دریاچه بوستان شقایق برگزار شد.

انتهای پیام/

۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
کد خبر: 61337

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =