کاهش ۱۰درصدی پیام‌های شهروندان در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی منطقه ۱۹

پیام‌های شهروندان طی ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس منطقه ۱۹ با اجرای به موقع اقدامات اثر بخش ۱۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد مهدی پارساجو مدیر اداره بازرسی منطقه بیان کرد: با اقدامات اجرایی به موقع در حوزه‌های خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی و اجتماعی توسط عوامل سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی پنجگانه تعداد پیام های شهروندان نسبت به سال گذشته روند نزولی داشته است.
این مسئول با اشاره به استمرار نظارت، پایش و رصد محورها و معابر از سوی مدیران شهری تصریح کرد: بیشترین درخواست های شهروندان در نواحی یک، دو و سه لایروبی انهار، ارتقای نظافت معابر وکوچه، رفع خطر درخت خشک و در حال سقوط باغچه و جمع آوری زباله و ضایعات است. ضمن اینکه رفع خطر چاله های بزرگراهی، ترکیدگی لوله آبیاری باغچه، ساخت و ساز غیرمجازمسکونی، روکش آسفالت خیابان از پیام های پر تکرار در نواحی چهار و پنج از سوی شهروندان است که توسط عوامل اجرایی این سامانه رسیدگی شد.
پارسا جو با اشاره به ثبت ۱۹ هزار و ۳۲۸ پیام شهروندی طی شش ماهه نخست سال جاری در سامانه ۱۳۷ پلاس از پیگیری ۶۰۹ پیام نیز در سامانه ۱۸۸۸ در مدت زمان مذکور خبر داد.

انتهای پیام/

۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 61386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =