به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد مهدی پارساجو مدیر اداره بازرسی منطقه بیان کرد: با اقدامات اجرایی به موقع در حوزههای خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی و اجتماعی توسط عوامل سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی پنجگانه تعداد پیام های شهروندان نسبت به سال گذشته روند نزولی داشته است.
این مسئول با اشاره به استمرار نظارت، پایش و رصد محورها و معابر از سوی مدیران شهری تصریح کرد: بیشترین درخواست های شهروندان در نواحی یک، دو و سه لایروبی انهار، ارتقای نظافت معابر وکوچه، رفع خطر درخت خشک و در حال سقوط باغچه و جمع آوری زباله و ضایعات است. ضمن اینکه رفع خطر چاله های بزرگراهی، ترکیدگی لوله آبیاری باغچه، ساخت و ساز غیرمجازمسکونی، روکش آسفالت خیابان از پیام های پر تکرار در نواحی چهار و پنج از سوی شهروندان است که توسط عوامل اجرایی این سامانه رسیدگی شد.
پارسا جو با اشاره به ثبت ۱۹ هزار و ۳۲۸ پیام شهروندی طی شش ماهه نخست سال جاری در سامانه ۱۳۷ پلاس از پیگیری ۶۰۹ پیام نیز در سامانه ۱۸۸۸ در مدت زمان مذکور خبر داد.
انتهای پیام/
نظر شما