مقاومت برخی دستگاه‌های دولتی از ارائه اطلاعات برای تدوین سیاهه انتشار آلودگی هوا

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به عدم همکاری برخی دستگاه‌های دولتی در ارائه اطلاعات به دانشگاه علم و صنعت برای تهیه و تدوین سیاهه انتشار انتقاد کرد.

به گزارش شهر؛ مهدی پیرهادی رئیس کمیسون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در دویست و هفتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: از پدافند هوایی جمهوری اسلامی که با جان‌فشانی در برابر پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات تروریست‌های کودک‌کش صهیونی و حامیان ضد حقوق بشری که نسل‌کشی را در دستور کار خود قرار داده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در ادامه تأکید کرد: با توجه به اینکه فصل زمستان در پیش است و آلودگی هوا در برخی ایام به فزونی خواهد گرایید، لازم است که سیاهه انتشار را که ما در شورا تصویب کرده‌ایم، شهرداری در مناقصه‌ای برگزار کند و دانشگاه علم و صنعت به عنوان برنده این سیاهه انتشار جدید را تدوین کند.

رئیس کمیسون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: برخی از دستگاه‌هایی که باید اطلاعات لازم را برای تدوین این سیاهه انتشار به دانشگاه علم و صنعت ارائه دهند، ممانعت می‌کنند. در این شرایط نمی‌توان انتظار داشت که این کار به نتیجه برسد؛ بنابراین، دستگاه‌های دولتی باید با دانشگاه علم و صنعت همکاری کنند.

پیرهادی تصریح کرد: من قصد ندارم در این جلسه نامی از این دستگاه‌ها ببرم، اما اگر این همکاری انجام نشود، حتماً اسامی آن‌ها را اعلام خواهم کرد. همچنین از ریاست جمهوری می‌خواهم که خود رئیس‌جمهور، که در سال‌های گذشته در حوزه درمان و سلامت سابقه طولانی داشته‌اند، توجه بیشتری به سلامت مردم داشته باشد و این مسئله را پیگیری کند.

انتهای پیام/

۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
کد خبر: 61478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =