راه‌اندازی نخستین مرکز درمان ناباروری شهرداری تهران تا پایان سال

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران از اخذ مجوز تأسیس مرکز جراحی محدود درمان ناباروری خبر داد و گفت: ‌این مرکز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، حمید چوبینه، مدیرعامل این شرکت درباره تأسیس مرکز جراحی محدود درمان ناباروری توسط شهرداری پایتخت اظهار داشت: مجوز تأسیس این مرکز اخذ شده و در واقع نخستین دی کلینیک درمان ناباروری تا پایان سال توسط شهرداری تهران و شرکت شهر سالم افتتاح می‌شود.

او افزود: روند فرزندآوری به علل مختلف مانند مشکلات اقتصادی، بالا رفتن سن ازدواج و موضوعات دیگر کاهش یافته است و باید اقدامات لازم جهت رفع این مشکل انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرسالم گفت: کاهش جمعیت و افزایش سالمندی از مشکلات و دغدغه‌هایی است که درآینده در کشور دردسرساز می‌شود و دغدغه‌هایی به همراه خواهد داشت که با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش موالید باید امکانات بهتری برای درمان ناباروری انجام شود.

او گفت: شهرداری تهران خانواده ۲۵۰ هزار نفری است که تقریبا این جمعیت معادل با یک استان کوچک محسوب می‌شود کارمندان، کارگران و پیمانکاران زیادی با شهرداری تهران همکاری دارند که با راه‌اندازی مرکز جراحی محدود درمان ناباروری می‌توان امکانات بهتری برای درمان ناباروری ارائه داد.

 چوبینه با اشاره به اینکه حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از زوج‌ها در کشور نابارور هستند، گفت:‌ با راه‌اندازی این مرکز می‌توان اقدامات مناسبی را به زوجین دارای مشکل ناباروری ارائه داد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم همچنین از افتتاح درمانگاه جدید منطقه ۱۰ تهران در خیابان قزوین خبر داد و گفت: این درمانگاه دارای بخش‌های مختلف است که طی روزهای آینده برای کارکنان شهرداری و عموم مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 6148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =