اختتامیه چهارمین رویداد بارش برگزار شد + اسامی برگزیدگان

مراسم اختتامیه چهارمین رویداد بارش (برنامه ارتقای روابط عمومی‌های شهرداری) و اختتامیه جشنواره تولیدات روابط عمومی‌های شهرداری تهران (اردی‌بهشت) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، مراسم اختتامیه چهارمین رویداد بارش ( برنامه ارتقای روابط عمومی های شهرداری) و اختتامیه جشنواره تولیدات روابط عمومی‌های شهرداری تهران (اردی‌بهشت)، تجلیل از برگزیدگان آیین‌های حماسه اربعین و جاماندگان و تکریم جمعی از مدیران ارتباطاتی شهرداری تهران، امروز - دوشنبه هفتم آبان ۱۴۰۳- در هتل فردوسی برگزار شد.

همه روابط عمومی‌های شهرداری یک خانواده هستند

عبدالمطهر محمدخانی سخنگو و رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در این مراسم گفت: اتفاق مهم این دوره از بارش این بود که با همه چالش‌هایی که مرکز ارتباطات، روابط عمومی و مراکز ارتباطی شهرداری درگیر آن است، آشنا شدید. این بازی‌واره به همه ما کمک کرد که یاد بگیریم و این برنامه دو روزه نشان داد که همه ما یک خانواده هستیم.

وی افزود: رویداد بارش و تلاش برای حل مسائل و رویکرد ارتباطی به ما کمک می کند که بخشی از  مشکلات اطلاع رسانی را برطرف کنیم.

به طور متوسط هر ماه یک خانه تاریخی تقدیم شهروندان می‌شود

وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه ۱۲ در این مراسم اظهار کرد: تشکر می کنم از تدبیر مرکز ارتباطات شهرداری که در راستای ارتقای روابط عمومی‌ها، رویداد بارش را در منطقه ۱۲ برگزار کرد.

وی با بیان اینکه حجم اقدامات انجام شده در این دوره از مدیریت شهری متفاوت از دوره های قبلی است و استفاده از نظرات شهروندان در انتخاب و اجرای پروژه ها نیز در این دوره اتفاق افتاده، ادامه داد: برنامه هایی مانند بارش، باعث می شود که اطلاعات به صورت موثرتر به شهروندان منتقل شود.

شهردار منطقه ۱۲ در پایان خاطرنشان کرد: احیا و بازسازی خانه های تاریخی که پیش از این مامنی برای انواع آسیب‌های اجتماعی بود با کمک افرادی که دغدغه حفظ این فضاها را دارند در برنامه قرار گرفته و به طور متوسط هر ماه یک خانه تاریخی تقدیم شهروندان می شود و یک فضای بی دفاع به محلی ارزشمند تبدیل می شود. در آینده ای نزدیک نیز خانه هوشنگ مرادی کرمانی بازسازی و تقدیم شهروندان می‌شود.

در بخش اول این مراسم از مدیران سابق روابط عمومی های مجموعه های پسماند، سازمان پایانه ها، منطقه ۵، سازمان بوستانها، منطقه ۲۱ و معاونت خدمات شهری که در ۷ ماه گذشته از مجموعه روابط عمومی شهرداری جدا شدند، تقدیر شد.

به گزارش شهر در بخش کارت طلایی چهارمین رویداد بارش جوایزی به برگزیدگان اهدا شد و در بخش برترین ها روابط عمومی منطقه ۱۸ رتبه نخست و منطقه ۶ رتبه دوم را به دست آورد. مناطق ۱۱ و ۱۷ هم مشترکا به رتبه سوم دست یافتند.

در دیگر بخش این مراسم از برگزیدگان آیین‌ های حماسه اربعین و جامگان اربعین حسینی، شامل؛ مناطق ۱، ۸، ۲۰، ۲۲، سازمان زیباسازی، شرکت واحد اتوبوسرانی و سازمان بسیج تقدیر به عمل آمد.

در برگزیدگان جشنواره اردی‌بهشت در بخش گرافیک نیز روابط عمومی منطقه ۱۱ شایسته تقدیر شناخته شد و روابط عمومی های منطقه ۵، منطقه ۱۷ و سازمان پسماند به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در بخش چندرسانه ای روابط عمومی شرکت نوسازی عباس آباد شایسته تقدیر معرفی شد و منطقه ۱۸ رتبه نخست، روابط عمومی معاونت اجتماعی و منطقه ۱۱ به صورت مشترک رتبه دوم و مناطق ۸ و ۱۲ مشترکا رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش الکترونیک نیز رتبه سوم به روابط‌عمومی منطقه ۲، رتبه دوم به شرکت شهروند و رتبه نخست نیز به سازمان زیباسازی رسید.

در بخش پویش ها نیز روابط عمومی منطقه ۱۸ رتبه سوم، منطقه ۱۷رتبه دوم و منطقه ۱۱ رتبه نخست را به دست آورد.

همچنین در بخش نگاهی دیگر، روابط عمومی مناطق ۶ و ۱۹ شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام/

۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶
کد خبر: 61514

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =