تشکیل تیم‌های مشترک با هدف نظارت بیشتر بر روند اجرای محدودیت‌های کرونایی

دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: طبق مصوبه قرارگاه مبارزه با کرونا از بیستم آبان به مدت یک ماه تمام فعالیت‌های غیر ضرور از ساعت ۱۸ به منظور قطع زنجیره بیماری کرونا بسته می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، حسین قاسمی، دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مبارزه با کرونا در خصوص محدودیت‌های اعمال شده در کشور از سوی قرارگاه فرماندهی مبارزه با کرونا که مسئولیت آن بر عهده وزیر کشور است، گفت: طبق مصوبه قرارگاه مبارزه با کرونا از بیستم آبان ماه یعنی روز گذشته به مدت یک ماه تمام فعالیت‌های غیر ضرور از ساعت ۶ بعد از ظهر به منظور قطع زنجیره بیماری کرونا بسته می‌شود. 

قاسمی در این‌باره گفت: روند اجرای مصوبه به صورت نسبی در برخی از نقاط به صورت صد درصدی و در برخی نقاط دیگر کمتر، اعمال شده است. 

دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا با تشریح اینکه در روز اول رعایت صد در صدی مصوبه با توجه به بحث اطلاع‌رسانی دور از انتظار است؛ گفت: در مجموع شاهد رعایت مصوبه در از سوی شهروندان عزیز کشورمان هستیم و این امر نشان از همراهی مردم با دولت در امر مبارزه با کرونا دارد. 

قاسمی با اشاره به اینکه در روند ۹ ماه اخیر شیوع بیماری کرونا همکاری مناسب و خوبی از سوی اصناف و بازاریان داشته ایم؛ گفت: امیدواریم این همراهی تا پایان کامل بیماری منحوس کرونا ادامه داشته باشد. 

دبیر کمیته اجتماعی و امنیتی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خصوص روند نظارت‌ها هم گفت: نظارت بر اجرای مصوبه با مجموعه وزارت بهداشت و درمان می‌باشد. 

قاسمی تشریح کرد: تیمی متشکل از وزارت بهداشت، پلیس اماکن ناجا و اتاق اصناف با هدف نظارت بیشتر بر روند اجرای تشکیل خواهد شد. 

او اضافه کرد: البته روند دقیق نظارت‌ها به نیروی بیشتری نیاز است و لذا محور اجرای تصمیمات قرارگاه و ستاد ملی مبارزه با کرونا خود مردم هستند که با رعایت اصول بهداشتی به ریشه کن شدن این بیماری کمک کنند.

۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 6184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =