به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، رضا صفی خانی گفت: در راستای ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان محترم تهرانی در زمان بارش برف در سال جاری و به منظور رفع نارساییهای موجود در برفروبی سال گذشته، پیامهای ثبت شده شهروندان در سامانه مدیریت شهری ۱۳۷+ با موضوع برفروبی در سال ۱۴۰۲ مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.
وی به ثبت حدود ۲۵ هزار پیام برفروبی سال گذشته در سامانه ۱۳۷+ در سطح مناطق ۲۲گانه اشاره کرد و افزود: بیشترین فراوانی پیامها در ۸ منطقه برفگیر به ترتیب مربوط به مناطق ۱، ۲ ،۵، ۴ ، ۳، ۶، ۲۲ و ۲۱ بوده است.
صفی خانی در ادامه بیشترین پیامهای ثبت شده با موضوع برفروبی را شامل موضوعات مربوط به درخواست شن و نمک برای رفع لغزندگی معابر اصلی و فرعی، انتقال برف دپو شده، قراردادن کیسه شن و نمک در معابر، برف تکانی و برفروبی فضای سبز، مصرف بیرویه شن و نمک و برفروبی بزرگراهها با ماشین آلات سنگین برشمرد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی بر ضرورت ارتقای سطح خدمات رسانی در زمان بارش تاکید و تصریح کرد: تمامی حوزههای ستاد و صف باید ضمن بهرهگیری از نتایج گزارش ارزیابی احصاء شده، برنامهریزی دقیق برای رفع مشکلات سال گذشته داشته باشند و مواردی همچون مصرف صحیح و بهینه اعتبارات مصوب و تخصیصی، پرهیز از تخلفات احتمالی، پیشگیری از آسیبهای سنوات گذشته را در دستور کار قرار داده تا به امید خدا در سال جاری باکمترین عارضه و مشکل در خصوص برفروبی مواجه باشیم.
انتهای پیام/
نظر شما