به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد علی الفت پور در جلسه رسیدگی به وضعیت پیام های سامانه ۱۳۷+ و بررسی عملکرد ۶ ماه نخست سال جاری با اشاره به رسیدگی کیفی به پیام های شهروندان و نظارت بیشتر به عملکرد پیمانکاران خدمات شهری در اجرای وظایف محوله گفت رسیدگی به پیام های ۱۳۷+ از اولویت های شهرداری منطقه ۱۵ است.
وی افزود: تسریع در فرآیند رسیدگی به پیام ها، افزایش کمیت همراه با کیفیت و ارتقای رتبه منطقه ۱۵ در بین سایر مناطق را با اهتمام و همت مضاعف در دستور کار قرار دهید.
شهردار منطقه ۱۵ رسیدگی به درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷+ را اولویتی برای خدمتگذاری و خدمت رسانی سریعتر به شهروندان دانست و یادآور شد: در کوتاهترین زمان ممکن تا حصول نتیجه اثربخش پیگیری های لازم انجام شود.
وی همچنین با اشاره به مطالبات و درخواست های شهروندان درگفتگوهای چهره به چهره با شهروندان در بازدیدهای روزانه از نواحی بر اهتمام بیشتر پیمانکار خدمات شهری و مدیران نواحی در رفع مشکل شهروندان درحوزه نگهداشت شهر و بهبود وضعیت نگهداشت نواحی تاکید کرد.
همچنین هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ در این نشست بر ضرورت ارتقای وضعیت عملکرد سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ به منظور بهبود رتبه عملکرد سامانه و افزایش رضایتمندی شهروندان و همچنین نظارت بیشتر و دقیق تر روسای خدمات شهری نواحی بر عملکرد پیمانکاران تاکید کرد.
عبدالحمید مقصود لو مدیر بازرسی منطقه ۱۵ نیز در این نشست با اشاره به اینکه عملکرد ادارات نسبت به سنوات گذشته رو به پیشرفت است گفت: پاسخگویی به پیام های سامانه +۱۳۷ توسط تمامی حوزه ها طبق رویکرد مدیریت شهری منطقه در اولویت قرار گرفته و با توجه به آغاز فصل بارندگی ها خواستار بهبود وضعیت خدمات شهری در روزهای آینده شد.
حسن سعیدی مدیر سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ بازرسی منطقه ۱۵ نیز در این نشست گزارشی از وضعیت ۶ ماه نخست سال جاری این حوزه ارائه کرد.
جلسه رسیدگی به وضعیت پیام های سامانه + ۱۳۷ و بررسی عملکرد ۶ ماه نخست سال جاری در حوزه های اجرایی خدمات شهری در سطح نواحی و معاونت منطقه ۱۵ ، با حضور محمد علی الفت پور شهردار منطقه ۱۵، هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست، عبدالحمید مقصودلو رئیس اداره بازرسی، شهرداران و روسای خدمات شهری و روسای سامانه +۱۳۷ نواحی برگزار شد.
انتهای پیام/
نظر شما