۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 6209
هدف ارتقای کیفیت زندگی اهالی محل است

شهر: شهردار تهران می گوید اجرای پروژه های کوچک مقیاس در بهبود کیفیت زندگی شهروندان بیشتر از مگاپروژه ها تاثیر دارد و حتی می‌تواند به جهت اقتصادی منجر به افزایش توان اقتصادی مردم محل شود.

به گزارش شهر، پیروز حناچی، شهردار تهران امروز در حاشیه افتتاح پروژه های منطقه ۱۰ گفت: امروز به این منطقه آمده ایم تا تعدادی از پروژه های در مقیاس محلی را افتتاح کنیم که مهمترین آن ها افتتاح خیابان شهید دعوتی و یک درمانگاه محلی است.

او افزود: خیابان شهید دعوتی یکی از پروژه هایی است که در محله بریانک نزدیک هفت چنار افتتاح می شود. محله هفت چنار  و بریانک یکی از محلات قدیمی تهران اند و همان طور که از نامشان پیداست چنارهای  تهران زیادی دارند  که شناسنامه این شهر بوده و هست.

شهردار تهران با بیان این که  امیدوارم پروژه هایی که امروز افتتاح می شود رضایت مردم را در بر داشته باشد. افزود این پروژه ها در مقیاس محلی هستند و با توجه به نظرات مردم و شورایاران نواحی شکل گرفتند و یکی یکی اجرا می‌شوند، اجرای این پروژه ها بر مبنای نظرات مردم و مدیران محلی است و منجر به بالا رفتن کیفیت زندگی اهالی محل می‌شود.

حناچی گفت: در مناطق ۹ و ۱۰  تهران تراکم جمعیت بالایی وجود دارد که باعث شده خدمات شهری به این مردم کمتر باشد. یکی از این خدمات فضای سبز است که برای توسعه آن در این مناطق برنامه داریم و به زودی چند پارک جدید را در این مناطق کلنگ خواهیم زد. در طرح جامع و تفصیلی سرانه فضای سبزی برای شهروندان در نظر گرفته شده که معمولاً استاندارد ۱۵ متر به ازای هر فرد است. در برخی محلات تهران فضای سبز کمتر است و هر گونه امکانی که داشته باشیم برای توسعه در این فضاها استفاده خواهیم کرد.

 شهردار تهران گفت: کیفیت خدمات شهری و فضای سبز  تاثیرات مستقیم و غیرمستقیمی در زندگی مردم محلات دارد و حتی می‌تواند به جهت اقتصادی منجر به افزایش توان اقتصادی مردم محل شود.

گزارش تصویری این برنامه را اینجا ببینید.

 خبرنگار: اکبر بیاتی

۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 6209

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =