به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری لطف ا... فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: با توجه به نوع حساسیت و کار در معاونت مالی و اقتصاد شهری، همواره دغدغه داریم که بتوانیم هزینه ها را پوشش دهیم و تعادل بودجه را برقرار نماییم.
فروزنده با اشاره به اینکه مهم ترین اولویت در معاونت مالی و اقتصادی شهری به ثمر رساندن پروژه ها است، افزود: تامین منابع یک کار مشترک بین همه بخش ها می باشد، بخش های مختلف در مناطق، شهرسازی و... همواره برای تامین منابع تلاش می کنند؛ با توجه به اینکه شهرداری یک بنگاه خودگردان است یعنی منابع را تامین و هزینه می کند،لذا بر اساس اولویت هایی که در بودجه،شورا مصوب نموده است،باید بتوانیم منابع را به خوبی از بخش های مختلف جذب و بر اساس تخصیص بودجه پیش برویم تا پروژه هایمان به سرانجام برسد.
معاون شهردار تهران ادامه داد: یکی دیگر از وظایف ما این است که بتوانیم منابع را به خوبی توزیع کنیم، اگر منابع بهینه مصرف شود حتما به بهره وری ایجاد خواهد شد ، بر همین اساس تلاش کردیم نسبتی بین منابع و مصارف ایجاد کنیم.
وی در ادامه در خصوص کمپین تهران دوست داشتنی تصریح کرد: ما معتقدیم لازمه اداره تهران مشارکت مردم می باشد، تهران شهری است تقریبا با ۱۰ میلیون نفر جمعیت و ۳ الی ۴ میلیون نفر نیز در روز با مسائل مختلف و متنوع اجتماعی و اقتصادی در این شهر در رفت و آمد می باشند، پس بر این اساس اداره شهر بدون مردم امکان پذیر نیست.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بیان داشت: بایستی ظرفیت سازی کنیم تا مردم تهران را بشناسند و هنگامی که شناخت ایجاد شد مقدمه علاقه و توجه خواهد شد و هدف نهایی از راه اندازی این کمپین معرفی تهران به مردم است.
فروزنده افزود: بایستی تمرکز زدایی شود تا بتوانیم تهران را بهتر اداره نماییم، به هر حال مردم تهران از ترافیک، آلودگی و اجاره نشینی رنج می برند، پس با یک نگاه تحولی می توان تهران را بهتر اداره نمود. بایستی به سمتی پیش برویم که تهران یک شهر ارزان برای ساکنین آن بشود.
انتهای پیام/
نظر شما