افزایش رضایتمندی شهروندان از وضعیت نظافت تهران و کاهش ۳۰ درصدی شکایات

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری‌ تهران با اشاره به وضعیت نظافت شهری تهران گفت: رضایتمندی شهروندان در مورد وضعیت نظافت شهر نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است اما خودمان نسبت به وضعیت نظافت شهری تهران کاملا راضی نیستیم و باید بیشتر وقت بگذاریم و کار کنیم.

به گزارش شهر رضا محمدی، درباره وضعیت نظافت شهر ضمن اینکه از شهروندان خواست که مشکلات موجود در این زمینه را از طریق سامانه ۱۳۷ گزارش دهند به رضایتمندی نسبی شهروندان نیز اشاره کرد و گفت:‌ اگرچه آمار شکایت نسبت به سال‌های گذشته حدود ۳۰ درصد کمتر شده اما این برای خودمان راضی کننده نیست.

وی با تاکید بر نوسازی تجهیزات، رفت و روب و اصلاح ساختار قراردادها افزود: ما در قراردادهای جدید براساس فهرست‌بهای سازمان و بودجه برنامه قراردادمان را بستیم زیرا برای اولین سال سازمان برنامه در موضوع رفت و روب فهرست‌بها داده است.

محمدی با بیان این‌که کارگران در سال ۱۴۰۳ هنوز حقوق سال ۱۴۰۲ را دریافت می‌کنند، گفت: حدود ۶۰ درصد حقوق کارگران رفت و روب را اضافه کردیم در حالی که هنوز به پیمانکار پول ۱۴۰۲ را می‌دهیم. تا تعدیل توسط سازمان برنامه ابلاغ نشود نمی‌توانیم پرداختی لازم را داشته باشیم و این افزایش حقوق انجام نمی‌شود. اگر سازمان برنامه زودتر آن را ابلاغ کند کار انجام می‌شود.

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری‌ تهران درباره فعال نبودن پیمانکار منطقه ۱۴ که باعث جولان موش‌ها در این منطقه شده است، گفت: در ۲۱ منطقه رضایتمندی مردم نسبت به سال قبل بیشتر بود و منطقه ۱۴ تنها منطقه‌ای که نارضایتی بیشتر از سال قبل بود. ما براساس نظر شهروندان قرارداد پیمانکار منطقه ۱۴ را فسخ کردیم و پیمانکار جدید آوردیم و در حال بررسی شرایط منطقه است تا اقدامات لازم را انجام دهد و مشکلات را رفع کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 62634

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =