ارتقاء رضایت‌مندی کارکنان اولویت است

همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی؛ بیستمین برنامه رسیدگی و پاسخ‌گویی به درخواست‌های کارکنان شهرداری ‌تهران در سالن جلسات باقرالعلوم (ع) برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران، صبح امروز ۶ آذرماه، در ادامه سلسله نشست‌های مدیر کل سرمایه‌ انسانی با همکاران، بیستمین برنامه ملاقات با کارکنان با حضور جمعی از معاونان و مدیران برگزار و به درخواست‌ مراجعان رسیدگی شد.

در این برنامه مردانی با تأکید بر لزوم حمایت و ارتقاء سطح رضایت‌مندی کارکنان، احصا و شناسایی نیازها و خواسته‌های ایشان را در تحقق این مهم ضروری برشمرد.

وی در ادامه با بیان این‌که مدیران نقش فعالی در پشتیبانی و توسعه کارکنان ایفا می‌نمایند؛ افزود: کارکنان باید احساس کنند که به توانایی‌هایشان اعتماد شده و همین امر انگیزه و بهره‌وری آن‌ها را افزایش می‌دهد.

مدیر کل سرمایه انسانی در بخشی از سخنان خود تکریم پرسنل را بستری مناسب برای ایجاد انگیزه و خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان قلمداد کرد و گفت: امیدوارم با ایجاد و تقویت انگیزه، روحیه و وجدان‌کاری و به تبع آن ارتقای سطح بهره‌وری و بهینه‌سازی خدمات، بیش از پیش در راه اهداف متعالی مدیریت شهری گام برداریم.

گفتنی‌است در این برنامه که به مدت دو ساعت و نیم به طول انجامید؛ اکبر مردانی شنونده درخواست و دغدغه همکاران محترم مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه بود و ضمن ارائه رهنمودهای لازم، دستور مساعد در چهارچوب ضوابط و قوانین جهت رفع مسائل و مشکلات مطروحه از سوی حاضرین را صادر کرد.

این گزارش می‌افزاید؛ همکاران محترم می‌توانند برای ثبت درخواست خود به سامانه ملاقات مردمی در پرتال اینترانتی شهرداری تهران، اداره کل سرمایه انسانی و یا مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران مراجعه و با نام کاربری خود وارد سامانه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند تا بر اساس نوبت، به درخواست ایشان رسیدگی شود.

انتهای پیام/

۶ آذر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
کد خبر: 62637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =