۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 6271

سرنوشت پروژه قائم در منطقه ۱۸

شریک تجاری با فروش سهم شهرداری، متواری شده است
سرنوشت پروژه قائم در منطقه ۱۸

شهر: شریک شهرداری در پروژه قائم در منطقه ۱۸، قدر السهم شهرداری را بدون اجازه به مردم فروخته و متواری شده و به دنبال این رخداد، شهرداری هم از شریک خود شکایت کرده است.

شکرالله بنار، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهر، درباره سرانجام پروژه تجاری قائم در منطقه ۱۸ بیان کرد: در این پروژه شریک شهرداری قدر السهم شهرداری را بدون اجازه شهرداری به مردم فروخته و متواری شده است.

به گفته او؛ شهرداری هم  از او برای فروش مال غیر شکایت کرده است و تدابیری اندیشیده ایم که از سهم شریک، حقوق مردم پرداخت شود که البته این امر بستگی به نظر مراجع قضایی دارد. با این حال متاسفانه پروژه ای که ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت به این دلیل رها شده و امیدواریم به سرانجام برسد.

بنار درباره موضوع شفافیت در سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی هم گفت: تمامی پروژه‌های این سازمان در سایت شفاف شهرداری تهران قابل مشاهده است و هیچ سرمایه گذاری را بدون رعایت چارچوب قانونی انتخاب نکرده و نخواهیم کرد.

او همچنین با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در انجام پروژه‌های شهری بیان کرد: نقش سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی نقش موثری است و ما سعی کردیم با تدوین سند جامع سرمایه گذاری، چالش‌های سرمایه گذاری در پروژه‌های شهرداری تهران را کاهش دهیم.

به گزارش شهر، حدود پنچ سال پیش، گلنگ ساخت مجمتع تجاری میلاد قائم در بلوار معلم منطقه ۱۸ در زمینی به مساحت چهار هزار و ۸۰۰ متر مرتبع به زمین زده شد. گفته شده مجتمع تجاری میلاد قائم تنها مرکز خریدی است که در جنوب غرب تهران و در منطقه ۱۸ شهرداری یک مرکز خرید عمومی برای پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و … و همچنین یک طبقه اختصاصی برای طلا و جواهر است. این در شرایطی است که اکنون کمتر از ۲۰ درصد به نهایی شدن این پروژه باقی مانده اما مشکلات سند سبب شده تا کار اتمام پروژه به کندی پیش رود.

خبرنگار: فریبا رحمانی

۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 6271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =