قدردانی شهروندان از رفتار کارکنان میادین و بازارهای میوه و تره‌بار در سامانه ارتباط مردمی با دولت

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: تقدیر و تشکر شهروندان از عملکرد برخی از میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۱۱ مایه مباهات ما است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، مهدی بختیاری زاده در حاشیه جلسه پاسخگویی به تماس های شهروندان در سامانه ۱۱۱ – سامانه ارتباط مردمی با دولت که با حضور سعید طباخی معاون اداری و مالی، محمدرضا اسمعیلی پور معاون توسعه و عمران، کیومرث غروقی مدیر بهره‌برداری و بهداشت، داوود داداشی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی  سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران برگزار شد، گفت: طبق اطلاع‌رسانی‌ای که در تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران انجام شده بود، امروز پاسخگوی انتقادها، پیشنهادات و تشکر و قردانی، شهروندان و بهره‌برداران غرف بودیم.

وی افزود: عمده  تشکرها از رفتار کارکنان و کارگران برخی از میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران بود که از سوی شهروندان انجام شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: در مجموع ما بر اساس نظرات شهروندان نقاط قوت عملکرد سازمان را در تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تقویت و نقاط ضعف این مجموعه را برطرف می‌کنیم.

انتهای پیام/

۲۷ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 65337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =