لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران و شهرهای اطراف

عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: برای افزایش استقبال مردم از تردد با ناوگان حمل و نقل عمومی، باید مراحل تجهیز و نوسازی این ناوگان انجام شود.

به گزارش شهر، مهدی شریفیان، عضو مجمع نمایندگان تهران در خصوص تجهیز و نوسازی به موقع وسایل حمل و نقل عمومی گفت: لازمه استقبال مردم از تردد درون شهری و برون شهری با وسایل نقلیه عمومی نوسازی مستمر و افزایش کیفیت سفر است و برای این نو سازی خودروها باید منابع مناسب مالی تامین شود و در این صورت مردم هم با استقبال بیشتری از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده خواهند کرد.

او با اشاره بر لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرستان اسلامشهر افزود: از آنجا که شهرستان اسلامشهر در حاشیه شهر تهران قرار گرفته و روزانه حجم سنگینی از مسافران توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به این شهر و شهرهای اطراف منتقل می‌شوند، خدمات رسانی مطلوب به این شهروندان با مشکلات مختلفی از جمله فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی روبرو شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: به دلیل شرایط سخت اقتصادی موجود و تحمیل هزینه‌های سرسام آور به تاکسی داران بدلیل فرسودگی خودروها، امکان تعویض این خودروها بدون دریافت تسهیلات کم بهره میسر نبوده و لازم است برای این موضوع حمایت لازم انجام شود.

به گزارش شهر و به نقل از مهر، شریفیان افزود: برای رفع بخشی از این مشکل پیگیری را از صندوق کارآفرینی امید انجام دادیم تا جهت بهسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی شهرداری‌های اسلامشهر، چهاردانگه و احمد آباد مستوفی توافق نامه‌ای مشابه توافق قبلی این صندوق با شهرداری تهران تهیه شود و امیدواریم تا با اجرایی شدن این فعالیت شرایط بهتری را در حمل و نقل عمومی شهرستان های اطراف تهران ازجمله اسلامشهر شاهد باشیم.

۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 6661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =