بلیت‌های مترو شخصی‌سازی می شود

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از طرح شخصی‌سازی بلیت‌های مترو خبر داد و گفت: این طرح برای مسافران اجباری نیست ولی از طریق آن مشتریان وفادار مترو شناسایی و تخفیف هایی برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش شهر، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره وضعیت کرونا در مترو پایتخت، بیان کرد: شرکت بهره‌برداری مترو از همه مسافران از ابتدای شیوع کرونا خواهش کرده که در صورت ابتلا به کرونا و یا دارا بودن علائمی از ابتلا به این بیماری از حمل و نقل عمومی به ویژه مترو استفاده نکنند.

او افزود: از خرداد امسال موضوع اجباری شدن استفاده از ماسک در نظر گرفته شد که در ابتدا این مسأله با موضع گرفتن برخی همراه بود ولی پس از آنکه رئیس‌جمهور این موضوع را مطرح کرد استفاده از ماسک در مترو به صورت کامل رعایت شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ادامه داد: پرسنل مترو از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری می‌کنند و ما به دنبال راهکارهایی جهت کنترل هر چه بیشتر بیماری کرونا در مترو هستیم.

نوبخت از شخصی‌سازی بلیت‌های مترو خبر داد و گفت:‌این موضوع برای مسافران اجباری نیست ولی با استفاده از این ایده مشتریان وفادار مترو شناسایی و آفر و تخفیفاتی برای آنها ارائه می‌شود.

او در ادامه توضیح داد: با استفاده از کدملی افراد برای آنها بلیت اختصاصی تهیه می‌شود و در صورت عملیاتی شدن این ایده نتایج مؤثری به همراه خواهد داشت.

به گزارش شهر و به نقل از فارسنوبخت در مورد آمار مسافران مترو گفت:‌ تعداد مسافران حداقل به ۵۳۸ هزار نفر رسیده که البته روز شنبه آمار مسافران بیشتر از روز گذشته بود و به طور کلی کاهش آمار مسافران رعایت هر چه بهتر فاصله اجتماعی را به همراه داشته است.

۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 6662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =