روانسازی تردد در بارندگی ها با مشارکت  پلیس راهور

نشست مشترک شهرداری منطقه ١٩ و پلیس راهور به منظور انجام هماهنگی های لازم برای سهولت تردد خودروها در مواقع بارندگی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ١٩، علی توکلی در نشست با سرکلانتر جنوب غرب تهران بزرگ و رئیس پلیس راهور منطقه با بیان ضرورت اجرای تراش و روکش آسفالت در بزرگراه آزادگان و نیز عملیات لکه گیری  در  محورهایی از جمله بزرگراه های شهید هاشمی، شهید رسولی و علامه عسگری برای روانسازی تردد در بارش ها، خواستار همکاری در صدور مجوزهای مربوطه از سوی راهور شد تا با اتمام هر چه زودتر عملیات بتوان از بروز آب ماندگی های احتمالی پیشگیری کرد.
او در بخش دیگری ضمن تشکر از پلیس راهور به منظور تعطیلی جمعه بازار خلازیل با  ایجاد راهبندان در ورودی های بازار خواستار همکاری و حضور تیم های بیشتر پلیس راهور در ورودی ها برای ممانعت از ورود بساط گستران برای استمرار این طرح شد.
در این نشست سرهنگ ملکی سرکلانتر جنوب غرب پلیس راهور تهران بزرگ نیز از همکاری صمیمانه شهرداری منطقه 19 در  راستای ایمن سازی معابر و روان سازی تردد در بارندگی اخیر تقدیر و تشکر کرد.
بررسی سایر موضوعات ترافیکی منطقه از جمله سرقت برخی از تجهیزات در معابر داخلی و بزرگراه ها و همکاری دوجانبه برای جلوگیری از این اتفاق از دیگر موارد بررسی شده در این نشست بود.

۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 6669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =