به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران؛ در دومین برنامه ملاقات با کارکنان که با هدف اصلی رسیدگی به درخواستها، رفع مشکلات و ارتقای سطح رضایتمندی کارکنان به میزبانی سازمان زیباسازی برگزار شد، امیر یزدی مدیرکل سرمایه انسانی به همراه معاونین و مدیران خود با کارکنان دیدار و گفتوگو کرد.
در این برنامه مدیرکل سرمایه انسانی با تأکید بر اهمیت توجه به خواستههای کارکنان، آن را کلید اصلی موفقیت سازمانها دانست.
ایشان اظهار داشت: سازمانهایی که به طور فعال به درخواستها و نیازهای کارکنان خود گوش میدهند و در جهت رفع آنها اقدام میکنند، شاهد افزایش رضایت، تعهد و بهرهوری در میان نیروی کار خود خواهند بود.
وی افزود: ایجاد یک محیط کاری حمایتی و پاسخگو، نه تنها به جذب و حفظ استعدادها کمک میکند، بلکه نوآوری و خلاقیت را نیز در سازمان تقویت میکند و در نهایت منجر به دستیابی به اهداف سازمانی میگردد.
یزدی گفت: ما به عنوان یک نهاد عمومی موظفیم به نیازها و درخواستهای کارکنان توجه کنیم و از این طریق، فرهنگ مشارکت و همکاری را در سازمان تقویت کنیم.
او همچنین به تغییرات و بهبودهایی که در سیستمهای اداری و خدماتی برای افزایش کیفیت کار سازمان ایجاد خواهد شد، اشاره کرد و افزود: ارتقای سطح رضایتمندی کارکنان در اولویت ما قرار دارد و این ملاقاتها به ما کمک میکند تا بهتر متوجه نیازها و مشکلات آنان شویم.
وی در خاتمه تصریح کرد: این برنامه به عنوان یک فرصت برای تعامل بهتر میان مدیران و کارکنان ارزیابی شد و امیدواریم با برگزاری چنین نشستهایی، بتوانیم به بهبود شرایط کاری و افزایش بهرهوری در سازمان دست یابیم.
گفتنی است؛ در این برنامه بیش از ۴۰ نفر از کارکنان بهصورت مستقیم مسائل و دغدغههای خود را با مدیرکل و معاونین مطرح کردند و در ادامه یزدی ضمن بررسی موارد مطروحه و ارائه رهنمودهای لازم، پیگیری فوری درخواست حاضرین را به معاونین خود واگذار کرد.
این گزارش میافزاید، سومین برنامه ملاقات با کارکنان در روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشتماه سال جاری در سازمان مدیریت پسماند برپا خواهد شد.
انتهای پیام/
نظر شما