به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، همزمان با هفته روابط عمومی، رویداد «پل شیشه ای» به همت شهرداری منطقه ۱۱ و ویژه مدیران روابط عمومی برگزار میشود. این رویداد یک چالش ارتباطی شفاف و بی واسطه برای کسانی است که در خط مقدم روابط عمومی ایستادهاند و طی آن ۸ نفر از مدیران روابط عمومی مورد پرسش و پاسخ قرار میگیرند. خروجی صحبتهای آنان در قالب یک ویدیو آماده شده و در فضای رسانهای منتشر میشود.
روابط عمومی را باید قلب تپنده هر سازمان و نهاد دانست؛ جایی که وظیفه ارتباط با بخشهای مختلف را برعهده دارد. این چالش قصد دارد ضمن به تصویر کشیدن سختیها و مسئولیتهای شغل روابط عمومی، فضایی متفاوت از این افراد را به تصویر بکشد.
چالش از این قرار است که ۸ کارت که درون آنها سوال های چالش قرار دارد، درون یک محفظه شیشه ای قرار داده میشود و پشت هر کارت یک حرف نوشته شده است. هر مدیر که وارد این چالش میشود، هر بار یک کارت برمیدارد، سوال نوشته شده روی کارت را پاسخ میدهد و کارت را به پشت روی میز میگذارد. رفته رفته کارتها با حروف بیشتری روی میز قرار میگیرد و در نهایت مدیر باید با جابهجایی حروف اسم رمز، عبارت مدنظر چالش را حدس بزند.
سوالاتی که محور این چالش قرار دارد درباره مسئولیت مدیر روابط عمومی، چالشها و شیرینیهایش است. همچنین نیم نگاهی به شاخههای مختلف رسانه ای از جمله عکاسی دارد.
براساس این گزارش، چالش پل شیشه ای به یک محصول رسانه ای ویدیویی ختم میشود که خروجی آن از طریق شبکههای مختلف رسانه ای در هفته روابط عمومی منتشر میشود.
انتهای پیام/
نظر شما