به گزارش شهر به نقل از روابطعمومی شهرداری منطقه ۲، حامد عبدالمحمدی در نشست تحلیل پیامهای سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی که با حضور شهردار، معاونین، شهرداران نواحی ۹گانه برگزارشد، با تأکید بر اهمیت جلب رضایتمندی شهروندان و اولویت ارتقای کیفیت زندگی در محلات منطقه افزود: باتوجهبه رویکرد مدیریت شهری در بهبود خدمترسانی، حوزههای اجرایی و نواحی ۹ گانه، مشکلات و موارد مورد مطالبه شهروندان بهصورت مستمر شناسایی و نسبت به رفع معضلات اقدام میشود
وی با اشاره به اینکه در ۲ ماه اخیر تاکنون پیامهای مردمی در سامانه ۱۳۷ کاهش پیدا کرده است، گفت: این سامانه نظارتی با آمادگی کامل و ۲۴ ساعته مشکلات و انتقادات و شکایات شهروندان را پیگیری مینماید و همچنین شهروندان میتوانند تمامی درخواستهای خود را در خصوص موضوعات زیستمحیطی و نگهداشت شهر و سایر موارد مدیریت شهری در این سامانه ثبت و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
وی با اشاره به کاهش ۴۵ درصدی ورودی پیامها در دو ماه ابتدایی سالاری نسبت به بازه مشابه سال گذشته یادآور شد: با اهتمام حوزههای خدمترسان و شناسایی مشکلات با محوریت درخواستهای شهروندی تلاش میشود روند کاهشی پیامهای ۱۳۷ و درخواستهای مردمی ادامه یابد.
انتهای پیام/
نظر شما