به گزارش شهر به نقل از روابطعمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ در مراسم رونمایی از کتاب ماجراهای «آقای ۲شواری» با تأکید بر اهمیت نقش روابطعمومی در موفقیت سازمانها، گفت: موفقیت هر سازمان مستلزم ارتباط مؤثر و تعامل با مخاطب است و نقش روابطعمومی بهعنوان عامل پیوندها و رفع گسستهای ارتباطی در کسب این موفقیت بسیار حائز اهمیت است.
وی در ادامه با اشاره به نقش روابطعمومی در عصر دیجیتال، شفافیت، اصالت و همدلی را سه ضلع اصلی مثلث اعتمادسازی و پایههای اصلی یک روابطعمومی موفق دانست.
شهردار منطقه ۲ افزود: کمپین “تهران دوستداشتنی” یکی از اقدامات مؤثر در حوزه اطلاعرسانی و آگاهیبخشی است که بهدرستی برنامهریزی شده و موجب شده است تا تلاشهای مدیریت شهری بهخوبی دیده شود.
صالحی همچنین بر اهمیت روابطعمومیها در روشنگری، آگاهیبخشی به شهروندان و تحلیل مطالبات افکار عمومی برای تحقق اهداف سازمان تأکید کرد و گفت: استفاده از نوآوریها و ابتکارات در موفقیت روابطعمومی تأثیر بسزایی دارد.
عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران نیز در این نشست به نقش و اهمیت روابطعمومی اشاره کرد و بیان داشت: در شرایط کنونی که مردم در معرض اخبار فراوان قرار دارند، روابطعمومی موفق است که بتواند ارتباط مؤثری با مخاطب برقرار کرده و اخبار صحیح را به گوش آنها برساند.
بر اساس این گزارش، همزمان با این نشست، ضمن برگزاری جشن تولد یکسالگی شهروندی آقای ۲شورای، از همکاران روابطعمومی منطقه، معاونتها و نواحی تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است که در حاشیه این نشست، مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بینالملل، معاون روابطعمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران و مدیران شهری از نمایشگاه «اگر روابطعمومی نبود» بازدید کردند.
انتهای پیام/
نظر شما