هفتمین نشست شورای مدیران روابط عمومی‌های حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد/ ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای ایجاد فرهنگ ترافیک

هفتمین نشست شورای مدیران روابط عمومی‌های حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار شد و بر نقش راهبردی روابط عمومی‌ها در ترویج فرهنگ ترافیک و ضرورت انسجام رسانه‌ای میان بخش‌های مختلف حمل و نقل تأکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛هفتمین نشست شورای مدیران روابط عمومی‌های حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، صبح امروز با حضور محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران،مطهر محمدخانی رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و حامد احسان بخش معاون روابط عمومی این مرکز، حسن رضایی مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک و مدیران روابط عمومی های سازمان ها و شرکت های تابعه،با هدف هماهنگی بیشتر در حوزه اطلاع‌رسانی، افزایش تعاملات بین‌سازمانی و ارتقای فرهنگ ترافیک برگزار شد.

محسن هرمزی با تأکید بر نقش مهم روابط عمومی‌ها در هدایت افکار عمومی و مدیریت ارتباطات شهری، گفت: «برای مدیریت مؤثر ترافیک پایتخت، علاوه بر اقدامات اجرایی، نیازمند برنامه‌ریزی فرهنگی و آموزش عمومی هستیم. روابط عمومی‌ها باید در خط مقدم آگاهی‌بخشی و نهادینه‌سازی فرهنگ ترافیک قرار گیرند.»

وی با اشاره به ضرورت هم‌افزایی رسانه‌ای میان سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف حمل و نقل شهری، افزود: «ایجاد انسجام در پیام‌های ترافیکی و بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش تخلفات و بهبود رفتارهای ترافیکی شهروندان داشته باشد.»

هفتمین نشست شورای مدیران روابط عمومی‌های حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد/ ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای ایجاد فرهنگ ترافیک

در ادامه، مطهر محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران، بر لزوم بازتعریف نقش روابط عمومی‌ها از نهادهای تبلیغاتی به کنشگران فرهنگی تأکید کرد و گفت: «امروز روابط عمومی‌ها صرفاً تولیدکننده محتوا نیستند؛ بلکه نقشی فعال در تحلیل مسائل، تدوین راهبردها و همراهی با مدیران در حل چالش‌های شهری دارند.»

در این نشست، مدیران روابط عمومی سازمان‌ها نیز دیدگاه‌ها و تجربیات خود را در زمینه چگونگی تقویت فرهنگ ترافیک، افزایش تعامل با رسانه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های فناوری برای ارتباط مؤثرتر با شهروندان مطرح کردند.

پایان نشست با ارائه جمع‌بندی و ترسیم نقشه راه اطلاع‌رسانی حوزه حمل و نقل و ترافیک در ماه‌های آینده همراه بود.

انتهای پیام/

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 68541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =