به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، رضا محمدی که به مناسبت فرا رسیدن هفته ارتباطات میزبان مدیر، کارکنان اداره روابط عمومی و رابطین خبری در حوزه های معاونت و نواحی هفتگانه منطقه بود، اظهار داشت : به زعم بنده، روابط عمومی در شهرداری حکم پل ارتباطی میان این نهاد و شهروندان را داشته و در اغلب مواقع پذیرای انواع و اقسام دغدغه های مردمی است .
وی ادامه داد : تأثیرات فعالیت و نقش آفرینی روابط عمومی ها در نهاد اجتماعی و فرهنگی نه سازمان صرف خدماتی شهرداری تهران باید برای جامعه هدف و مخاطبین آن ملموس باشد و اگر برای نشان دادن ابعاد مختلف خدمت رسانی در بخش های عمرانی، ترافیکی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، شهرسازی، خدمات شهری برنامه ریزی و توجیه منطقی صورت نگیرد، خروجی کار به شکل مطلوبی نبوده و مخاطبین دچار نوعی سردرگمی می شوند.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خویش با بیان این نکته که امید بخشی در جامعه مهمترین رویکرد معنوی روابط عمومی ها به شمار می رود، تأکید کرد : ترویج این فرهنگ و داشتن خط مشی سازنده، بیانگر فردائی بهتر برای کشور بوده و می تواند مخاطبین را به داشتن آینده ای بهتر خوشبین و همراه تر نماید.
محمدی همچنین با اشاره به پیشرفت های قابل توجه مدیریت شهری پایتخت علی رغم بحران های مالی و تحریم های اقتصادی کشور، معرفی این دستآوردها را مرهون برنامه جامع و کامل اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی در سطوح مختلف دانست که از سوی مرکز ارتباطات و امور بین الملل و همراهی دوائر روابط عمومی مناطق ، سازمان ها ، شرکت ها ، حوزه ها و دوائر کل صورت گرفته است.
بیان دقیق ، موجز وکوتاه توأم با در نظر گرفتن برنامه کاملی از اطلاع رسانی ، تبلیغات محیطی و دیگر ابعاد عمومی در جامعه هدف دیگر توصیه های شهردار منطقه در این دیدار خطاب به مدیر، کارکنان اداره روابط عمومی و رابطین خبری در حوزه های معاونت و نواحی هفتگانه منطقه بود.
گفتنی است : رضا محمدی شهردار منطقه نیز در پایان این نشست صمیمانه از تلاشها و اقدامات مدیر ، کارکنان اداره روابط عمومی و رابطین خبری در حوزه های معاونت و نواحی هفتگانه منطقه تقدیر بعمل آورد.
انتهای پیام/
نظر شما