با تلاش، جدیت و نوآوری در پی خلق اثر جدید یا طراحی مدل های جدید اطلاع رسانی باشید

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر اطلاع رسانی به موقع و واقع گرایانه مجموعه فعالیت های این معاونت تاکید کرد و گفت: با تلاش، جدیت و نوآوری در پی خلق اثر جدید و یا طراحی مدل های جدید اطلاع رسانی در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری باشید.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، داود گودرزی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در نشست با مدیران روابط عمومی سازمان ها، شرکت ها و ادارات کل این معاونت که به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنان، گفت: در دوره مدیریت شهری کنونی زحمات بسیاری در موضوعات مختلف کشیده شده است اما انعکاس اخبار آن طور که باید و شاید ظهور و بروز نداشته و حق مطلب به خوبی ادا نشده است.

گودرزی در ادامه با بیان این که همه ما در مجموعه معاونت خدمات شهری یک خانواده محسوب می شویم، افزود: لذا انتظار می رود، مدیران روابط عمومی در خصوص چگونگی انعکاس مجموعه اقدامات و فعالیت های این معاونت قوی تر و با پشتکار بیشتری عمل کنند و از ظرفیت های خوب رسانه ای بهره گیرند.
 

انعکاس به موقع و واقع گرایانه مجموعه اقدامات و فعالیت ها

وی بر تهیه و تدوین سازوکار درست، تهیه محتوی و سوژه یابی جهت انعکاس فعالیت ها و مخاطب شناسی در انعکاس اخبار در رسانه ها تاکید کرد و گفت: با بهره گیری از ظرفیت های ممکن همچون رسانه های دیداری، شنیداری و فضاهای مجازی فعالیت های این مجموعه را با انعکاس به موقع و واقع گرایانه؛ اطلاع رسانی کنید تا شهروندان نیز مطلع و آگاه به تمامی اقدامات و فعالیت ها باشند.
 

معاون شهردار تهران با اشاره به این که یک روابط عمومی نباید محدود به انتشار اخبار مدیر سازمان باشد، گفت: مدیران روابط عمومی باید به معرفی فعالیت ها و اقدامات انجام شده و همینطور اقدامات پیش رو به شکل واقعی بپردازند و این نیازمند دانش، تخصص، تجربه، دلسوزی، همت و جدیت است.

پاسخگوی جدی درخواست ها و مطالبات شهروندان باشید

وی با بیان این که مجموعه فعالیت های روابط عمومی باید به شکل پیوسته و مستمر انجام شود، گفت: ما به دنبال بزرگ نمایی اقداماتمان نیستیم بلکه بدنبال ارائه خدمات صادقانه و نیز اطلاعات صادقانه به شهر و شهروندان هستیم و از تمامی مدیران انتظار می رود که پاسخگوی جدی درخواست ها و مطالبات شهروندان باشند.

گودرزی خطاب به مدیران روابط عمومی زیرمجموعه این معاونت، گفت: با تلاش، جدیت و نوآوری در پی خلق اثر جدید و یا طراحی مدل های جدید اطلاع رسانی در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری باشید.

لزوم بهبود موضوعات رفاهی کارکنان روابط عمومی

معاون شهردار تهران در پایان سخنان خود بر احصاء، بررسی و پیگیری موضوعات مورد درخواست مجموعه روابط عمومی این معاونت در جهت بهبود، ارتقاء معیشت و موضوعات رفاهی کارکنان روابط عمومی زیر مجموعه، قول مساعد داد.

گفتنی است؛ در این جلسه مدیران روابط عمومی این معاونت به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند و در ادامه درخواست های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 68571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =