روابط عمومی‌ها در به اوج رساندن سازمان‌ها نقش کلیدی دارند

روابط عمومی با شفاف سازی و انعکاس عملکرد سازمان می‌تواند باعث رشد و پیشرفت شود و هرچه کار و فعالیت در حوزه اطلاع‌رسانی بیشتر باشد ضمن کسب رضایتمندی شهروندان، اعتبار منطقه حفظ و ارتقا بخشیده می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، فاطمه جوادی فرد معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه در جمع کارشناسان و رابطین خبری حوزه های ستادی و اجرایی که با حضور مدیر و کارشناسان روابط عمومی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد گفت: روابط عمومی ها همواره به عنوان موتور محرک سازمان ها همواره با تلاش و فعالیت‌های خود به دنبال پویایی و تقویت مجموعه خود و جلب رضایت شهروندان و مخاطبان خود هستند و این ارزشمند است. 

او با اشاره به ویژگی خاص منطقه یک افزود: با توجه به جمعیت و مساحت قابل توجه منطقه یک و دارا بودن رتبه اول در کسب درآمدها و بودجه شهرداری تهران در بین مناطق ۲۲ گانه، پیچیدگی های خاصی را برای فعالیت کارشناسان حوزه ارتباطات در این منطقه ایجاد کرده است. 

معاون شهردار منطقه یک گفت: با توجه به نقش قابل توجه منطقه یک در تامین درآمدهای شهر تهران، ضروری است با اتحاد و همدلی و در کنار هم برای تامین درآمدها و آبادانی کلانشهر تهران تلاش کنیم. 

بیگی نیز ضمن تشکر از زحمات رابطین خبری در حوزه‌ها آنها را بازوان روابط عمومی دانست و گفت: در حال حاضر با رابطین خبری به یک همگرایی و همفکری مناسبی رسیده‌ایم و همگی باید در راستای اطلاع رسانی حوزه‌های مختلف تلاش کنیم. 

او ادمین‌های شبکه‌های مجازی در سراهای محلات را از دیگر اعضای خانواده روابط عمومی دانست و گفت: آنها در بازنشر اخباری که رابطین تولید می‌کنند نقش مهمی دارند و باید هدایت اخبار آنها به سمت اطلاع رسانی پروژه‌های شهری، ترافیک و عمرانی سوق داده شود. 

گفتنی است در این جلسه از کارشناسان و رابطین خبری که با نقش کلیدی خود در ارتقاء منطقه تلاش مضاعف نمودند، قدردانی شد.

روابط عمومی‌ها در به اوج رساندن سازمان‌ها نقش کلیدی دارند

انتهای پیام/

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۷:۲۲
کد خبر: 68584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =