۲۷ هزار متر مربع نقاشی دیواری و رنگ آمیزی پوششی در منطقه۱۳

در راستای تغییر مناظر شهری و تلطیف دیواره های شهر ، بیش از ۲۷ هزار متر مربع نقاشی دیواری و رنگ آمیزی پوششی در محلات منطقه ۱۳ اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مرتضی رحمان زاده ، شهردار این منطقه ، نقاشی های دیواری را یکی از ارکان زیباسازی شهر برشمرد و افزود: در راستای تدابیر شهردار تهران در استفاده از رنگ در شهر، اجرای نقاشی دیواری متنوع با تاکید بر اهمیت رنگ ها در منظر شهری و ارتقای کیفیت فضای شهری در دستور کار قرار دارد تا با اجرای آنها علاوه بر زیبا سازی محیطی ، سرزندگی و شادابی اجتماعی را ایجاد کند.

او با بیان اینکه هشت مورد نقاشی دیواری به مساحت دو هزار و ۳۹۵ متر مربع در سال ۱۳۹۹ اجرایی شده است ، عنوان کرد : این نقاشی های دیواری با موضوع شهید و شهادت ، انتزاعی ، طبیعت ، شهری که من دوست دارم و بنای تاریخی در جنوب به شمال کندرو امام علی ، خیابان دماوند ، غفاری نسب ، پیروزی ، مدرسه پروین اعتصامی و مسیل جاجرود ترسیم شده است.

رحمان زاده به اجرای ۲۵ هزار متر مربع رنگ پوششی در راستای نگهداشت شهر طی دو ماه گذشته اشاره کرد و یادآور شد : جداره های بد منظر شهری در نواحی چهارگانه بر اساس بازدید های مستمر کارشناسان و پیام های شهروندان در سامانه ۱۳۷ رنگ آمیزی شد.

او در پایان گفت : نمادهای شهری به مساحت ۱۱ هزار متر مربع با رنگ آمیزی با مواد روغنی چهره جدیدی به خود گرفت.

۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 6866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =