به گزارش شهر یه نقل از روابط عمومی منطقه ۶ تهران، مهدی بابایی، مدیر روابط عمومی شهرداری این منطقه، با اشاره به اهمیت این برنامه اذعان داشت: رادیو ارتباطات را با هدف شکستن چارچوبهای خشک اطلاعرسانی رسمی و تبدیل آن به گفتوگویی زنده و دوطرفه طراحی کردیم. تلاش کردیم به جای سخنرانیهای یکطرفه، به دل شهر برویم و مردم را در مسیر روایت اقدامات شهرداری شریک کنیم.
بابایی با اشاره به اینکه شعار «با ارتباط اعتماد میسازیم» بهعنوان اسلوگان محوری بود اذغان داشت: تلاش کردیم این شعار در تمام بخشهای اجرا به بهصورت مفهومی هم در طراحی محتوا و هم نوع تعامل با شهروندان جریان داشته باشد. این اسلوگان، نهتنها روح حاکم بر برنامه را شکل داد، بلکه نشاندهنده رویکرد جدید مدیریت شهری منطقه در بازسازی سرمایه اجتماعی و جلب مشارکت عمومی از مسیر گفتوگو و شنیدن صدای مردم است.
وی گفت: در این برنامه با حضور عروسک نمادین منطقه ۶ "شهرداد ششآبادی"، شهروندان وارد گفتوگو با شهرداری شدند؛ هم شنیدند و هم گفتند. بخش مسابقهای نیز طراحی شده بود که ضمن ایجاد فضای مشارکتی، ذهن شهروندان را نسبت به عملکردهای شهری به چالش میکشید.
بابایی با اشاره به اینکه تلاش کردیم اقدامات شهرداری در سطح کلان و در سطح منطقه ای در قالب برنامه جذاب تبیین کنیم، عنوان کرد: هدف ما تنها ارائه گزارش عملکرد نبود، بلکه میخواستیم تجربهای زنده از ارتباط ایجاد کنیم؛ ارتباطی که زمینهساز مشارکت باشد. شهرداری زمانی میتواند موفق عمل کند که مردم نه فقط مخاطب، بلکه همداستان توسعه شهری باشند.
مدیر روابط عمومی منطقه ۶ گفت: رادیو ارتباط تنها یک تجربه رسانهای نبود، بلکه گامی عملی در مسیر بازسازی اعتماد عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی در سطح منطقه ۶ تهران به شمار میرود.
بابایی در پایان تصریح کرد:رادیو ارتباطات تنها یک تجربه رسانهای نبود، بلکه گامی عملی در مسیر بازسازی اعتماد عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی در سطح منطقه ۶ تهران به شمار میرود. این برنامه با توجه به استقبال شهروندان، قرار است در چند نقطه دیگر از منطقه نیز تکرار شود تا صدای گفتگو در تمام شهر طنینانداز شود.
انتهای پیام/
نظر شما