طرح زمستان گرم در جنوب شرق تهران کلید خورد

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: طرح زمستان گرم همزمان با برودت هوا و با همکاری خیرین با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی در منطقه ۱۵ کلید خورد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری با تشریح جزییات این طرح با توجه به پیش رو بودن زمستان سرد، گفت: موضوعات منطقه ۱۵ خاص و متفاوت است و با وجود مشکلات امسال در بحث اقتصادی و شیوع کرونا اقدامات قابل توجهی در موضوعات اجتماعی انجام شده است.

او اضافه کرد: در این راستا ستاد اجرایی طرح با حضور اعضای این ستاد شامل معاونان، شهرداران نواحی، رییس مرکز خدمات اجتماعی و فرمانده اجرائیات به ریاست شهردار منطقه تشکیل شده است.

مختاری ادامه داد: طرح زمستان گرم در جلسه آنلاین شورای معاونین و نواحی منطقه ۱۵ با حضور شهردار و معاونان منطقه و مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: مسئولیت اجتماعی ما در مقابل بی خانمان ایجاب می کند تا از همه ظرفیت ها، مانند خیرین، NGO ها و نیز فضاهای موجود برای عبور از این زمستان سخت بهره ببریم.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با تاکید بر اینکه از مدتی پیش توزیع غذای گرم به صورت روزانه در برخی پاتوق‌ها انجام شده است، ادامه داد: این اقدام برای تشویق افرادی است که به دلیل سو مصرف مواد علاقه‌ای به آمدن گرمخانه‌ها ندارند که خوشبختانه توانستیم تعداد زیادی را جذب کنیم و تلاش برای جذب بیشتر ادامه دارد.                           

او افزود:  گشت زنی ۲۴ ساعته به منظور انتقال افراد آسیب دیده به گرمخانه ها، توزیع غذای گرم میان آنان در طی گشت زنی و چکاپ پزشکی آنان ازجمله بخش های این طرح است. 

۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
کد خبر: 6884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =