ساختار سازمانی اداره کل تدوین مقررات و هماهنگی امور شورا و نهادها بروزرسانی شد

در راستای ارتقای بهره‌وری و تسریع در انجام مأموریت‌های تقنینی، ساختار جدید اداره کل تدوین مقررات و هماهنگی امور شورا و نهادهای شهرداری تهران با هدف تقویت توان کارشناسی و تسهیل تعاملات درون‌ و برون‌سازمانی طراحی و ابلاغ شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری، سید حسین موسوی سرپرست مرکز نوسازی و تحول اداری در خصوص وضعیت اصلاح ساختار سازمانی واحدهای ستادی شهرداری تهران اظهار داشت: با توجه به درخواست اداره کل تدوین مقررات و هماهنگی امور شورا و نهادها با موضوع تقویت ساختار سازمانی آن اداره کل، این مرکز نسبت به تشکیل جلسات کارشناسی با واحد ذی‌نفع و طراحی ساختار بر اساس اصول و قواعد جاری این حوزه در شهرداری و به منظور رفع نیازهای آن اداره کل در حوزه تشکیلات و ساختار سازمانی اقدام نمود.
موسوی خاطر نشان کرد: با ساختار ابلاغی جدید و ایجاد انگیزه برای کارکنان ذی‌ربط انتظار می‌رود مأموریت‌های مرتبط با تدوین لوایح مرتبط با شهرداری تهران، تدوین و تنقیح مقررات، پیگیری امور مرتبط با شورای اسلامی شهر تهران در شهرداری و نیز هماهنگی با دستگاه‌ها و نهادهای بیرونی شهرداری با کیفیت و سرعت بیشتری صورت پذیرد.

انتهای پیام/

۲۱ خرداد ۱۴۰۴ - ۰۹:۱۲
کد خبر: 69415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =