دولت تاکنون حتی یک ریال به ما کمک نکرده است

شهر: مدیرعامل سازمان ورزش که بیشتر مراکز ورزشی تحت پوشش آنها به خاطر کرونا تعطیل است می گوید: تا این لحظه هیچ کمکی از دولت نداشتیم ، دولت مشکلات و معضلات زیادی دارد که به ما و ورزش کشور نمی رسد.

امیر محسنی، مدیرعامل سازمان شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهر درباره کمک دولت به سازمان ورزش با توجه به تعطیلی مراکز ورزشی شهرداری به خاطر کرونا گفت: تا این لحظه هیچ کمکی از دولت نداشتیم، دولت مشکلات و معضلات زیادی دارد که به ما و ورزش کشور نمی رسد.
او افزود: در شهرداری تهران مخاطب سه میلیون نفری داریم و  ۱۱۰۰ مجموعه ورزشی در سازمان ورزش شهرداری  اداره می شوند و تا امروز به طور مستقیم ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به مجموعه های ورزشی وارد شده است این درحالی است که برای پرداخت حقوق مان هم مشکل داریم.
محسنی ادامه داد: خواهش من این است که دولت برای ورزشکاران و مربیان ورزشی که سفیران شادابی جامعه هستند و امروز به خاطر رعایت پروتکل ها بدون هیچ حقوقی در خانه نشسته اند،  فکری  کند.  البته طی تدابیر شهردار تهران ما حضور و ارتباط خود را به صورت آنلاین در خانواده ها حفظ کرده ایم و حدود ۸۰۰ هزار نفر به صورت آنلاین مخاطب داریم و مسابقات برگزار می کنیم ، این مسابقات هر هفته رصد می شود و جوایزی براش در نظر گرفته می شود اما اینها کافی نیست.
او ادامه داد: چون فعالیت بدنی مردم کم شده است و نیاز به گسترش فعالیت مربیان ورزش احساس می شود و از سوی دیگر  حمایت مالی مربیان ضروری است و این خواسته من از دولت و شخص رییس جمهور است که به پایتخت نگاه ویژه ای داشته باشند.
او در پاسخ به این سوال که آیا برای دریافت کمک از دولت درخواستی هم کرده اید؟ گفت: بله بسیار زیاد ستاد ملی کرونا از نزدیک در جریان کار است و معاونان شهردار در آن جلسات حضور دائم دارند و ما موضوعات بسیار زیادی داریم که نیاز به کمک دارد حمل و نقل عمومی نیاز دارد و متاسفانه با وجود این بیماری، پروتکل ها در حمل و نقل رعایت نمی شود چون مردم گرفتارند و مجبور به فعالیت هستند.

او در خاتمه تاکید کرد: در حوزه ورزش که هرگز ریالی در نظر نگرفته است و ما حقوق را علی الحساب می دهیم و یک جا  به آشفتگی تبدیل می شود وجای نگرانی دارد و انشاءالله به روزهای اوج در شهر تهران برسیم.


خبرنگار: اکبر بیاتی

۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 6949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =