راه‌اندازی سامانه پاسخگویی هوشمند در آینده نزدیک  / ارائه خدمات آنلاین به بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان درجنگ تحمیلی رژیم صهیونیستی

مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از راه‌اندازی سامانه پاسخگویی هوشمند در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، میثم حسینقلی‌زاده، مدیرکل رفاه با اشاره به ارائه خدمات آنلاین به بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان در جنگ تحمیلی 12 روزه افزود: این خدمات شامل بیمه تکمیلی، صدور دفترچه درمانی، تورهای رفاهی و خدمات مددکاری و... بوده که از طریق بسترهای دیجیتال اداره کل رفاه ارائه شده است. 

وی با تأکید بر اهمیت تسهیل در دسترسی پرسنل به خدمات رفاهی، اظهار داشت: ارائه خدمات به‌صورت غیرحضوری، بخشی از برنامه کلان ما برای افزایش رضایتمندی کارکنان و کاهش مراجعات حضوری است. 

حسینقلی‌زاده همچنین از راه‌اندازی سامانه پاسخگویی هوشمند اداره کل رفاه خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه، پرسنل می‌توانند در هر زمان و مکان با اداره کل رفاه در ارتباط باشند و پاسخ سوالات و پیگیری‌های خود را به‌صورت هوشمند دریافت کنند. 

مدیر کل رفاه با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای پیشرو افزود: بهبود کیفیت خدمات و استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال، یکی از اولویت‌های اصلی این اداره کل در مسیر ارائه خدمات هوشمند و کارآمد به پرسنل خدوم شهرداری است.

انتهای پیام/

۹ تیر ۱۴۰۴ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 69856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =