درخواست شورایاران برای بازگشایی چیتگر

بوستان های پایتخت که در پی دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شدند پس از دستور مجدد این ستاد بازگشایی شدند این در حالی است که بوستان جنگلی چیتگر همچنان تعطیل است.

به گزارش شهر مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان دویست و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران به تعطیلی پارک چیتگر اشاره کرد و  گفت: پارک چیتگر با داشتن ۹۵۰ هکتار مساحت، بزرگترین پارک جنگلی تهران است که پیست دوچرخه سواری دارد و تنها پارکی است که دو ایستگاه مترو نیز دارد.

او با بیان این که ستاد مقابله با کرونا نسبت به بازگشایی بوستان‌ها اقدام کرده اما چیتگر همچنان بسته است، اضافه کرد: بر اساس بخشنامه رسمی سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران، همه پارک ها و تفرجگاه ها باز شده اند، متاسفانه هنوز این پارک بسته است و  مردم به زحمت و با وجود بسته بودن درها، خود را به پارک می‌رسانند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در طول بیست سال گذشته هیچگاه اینگونه پارک چیتگر تعطیل نبوده و این امر سبب نارضایتی شدید مردم شده است، عنوان کرد: طبق نامه دبیر دبیران شورایاران، مردم ناراضی هستند. رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر از شهردار تهران خواست تا با دستور مستقیم این مجموعه را باز کند.

۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 700

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =