به گزارش شهر، علی رمضانی با حضور در بیستوسومین نمایشگاه زنان و تولید ملی ضمن تقدیر از تلاشهای مرکز زنان و خانواده شهرداری تهران اظهار کرد: دو نکته مهم در این نمایشگاه قابل مشاهده است؛ نخست رشد طبیعی تولیدکنندگان و عرضهکنندگان که مخاطبان میتوانند این روند را در مقایسه با دورههای قبل مشاهده کنند و دوم شکلگیری یک حرکت عمومی در مسیر تولید است که در برخی حوزهها از نقطه صفر، مانند تولید نخ در پوشاک تا عرضه نهایی به مصرفکننده ادامه پیدا میکند.
وی افزود: استقبال مردم از نمایشگاه دلگرمکننده است؛ این استقبال فرصتی برای غرفهداران است تا بازخورد مستقیم فعالیتهای خود را از طریق انتخاب و خرید مردم بسنجند و در مسیر ارتقای تولید از آن بهرهمند شوند.
رمضانی درباره حضور غرفه باغ کتاب در بیست و سومین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» نیز گفت: هدف اولیه ما آشنایی با فضای نمایشگاه و سپس انتخاب و عرضه محصولاتی است که قابلیت ارائه در باغ کتاب را دارند. خوشبختانه محصولات ارائهشده در این غرفه با استقبال خوبی همراه بوده است. به باور من روایت برگزاری این نمایشگاه و تلاش تولیدکنندگان، قابلیت مستندسازی و تبدیل به الگویی الهامبخش در جامعه را دارد.
مدیر باغ کتاب با اشاره به سابقه خرید شخصی از دورههای پیشین نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه بسترساز عرضه عمومی است، اما باید به مرحله بعد هم اندیشید. موضوعاتی همچون تکمیل اجزای عرضه و تولید، گسترش فروش آنلاین، ارتقای بستهبندی و انتخاب برند از جمله ضرورتهایی است که میتواند مسیر آینده تولیدکنندگان را تقویت کند.
انتهای پیام/
نظر شما