پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات ساخت پارکینگ طبقاتی امیرکبیر

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات ساخت پارکینگ طبقاتی امیرکبیر در بافت فرسوده منطقه ۱۴ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، سید مجید غمخوار با بیان آنکه بخش عمده فعالیت های اجرایی در طبقات منفی یک و منفی ۲ پارکینگ طبقاتی امیرکبیر به اتمام رسیده است، از تمرکز فعالیت های اجرایی در طبقه منفی ۳ و رمپ های ارتباطی طبقات خبر داد و گفت: نصب برخی از تجهیزات تاسیساتی از قبیل سیستم اعلام و اطفاء حریق نیز در حال انجام است.

او پروژه ساخت پارکینگ امیرکبیر را با توجه به موقعیت استراتژیک پروژه، وجود پلازا و نزدیکی به متروی امیرکبیر از اثربخش ترین پروژه های در حال اجرای سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران دانست و یادآور شد: دست اندرکاران اجرایی پروژه تلاش می کنند تا کار تکمیل عملیات اجرایی این پارکینگ ۵۵۰ واحدی را  باتوجه به عزم مدیریت شهری پایتخت در جهت نوسازی بافت های فرسوده، ارتقای سطح زندگی شهروندان و برقراری عدالت در برخورداری از خدمات تا پایان سال جاری به سرانجام برسانند.
پارکینگ طبقاتی امیرکبیر که در سه طبقه زیرزمینی و با ظرفیت حدود ۵۵۰ واحد پارکینگ طراحی شده است، در زمینی به مساحت حدود ۶۶۰۰ مترمربع و زیر بنای ۲۰ هزار مترمربع در حال اجرا است.  
 

۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 7263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =