به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، مدیرعامل شرکت شهروند، در مراسم رونمایی از سامانه ارتباط مستقیم با حراست، این سامانه را ابزاری کارآمد درراستای تقویت نظارت، سلامت اداری و شایستهگزینی معرفی کرد.
داود قربانیان در این مراسم رونمایی که با حضور وحید حیدری مدیر حراست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و جمعی از معاونین و مدیران شرکت شهروند برگزار شد گفت: هدف ما از راهاندازی این سامانه، تنها نظارت بر کاستیها نیست، بلکه میخواهیم بستر شناسایی و معرفی نیکیها و تلاشهای ارزشمند همکاران را نیز فراهم کنیم. نگاه ما اصلاحگرانه است، نه صرفاً نظارتی؛ و امیدواریم این سامانه به ابزاری برای ترویج فرهنگ اعتماد، شفافیت و مسئولیتپذیری در مجموعه شهروند تبدیل شود.
وی افزود: در دنیای امروز، سامانهها و ابزارهای تحلیلی نقش مهمی در تصمیمسازیهای مدیریتی دارند. ایجاد این سامانه گامی است در جهت نظاممند کردن فرآیندهای نظارتی، پیشگیری از بروز تخلفات و ارتقای سطح بهرهوری سازمان.
در ادامه، حسین واعظ آشتیانی، مدیر حراست شرکت شهروند با تشریح جزئیات این طرح گفت: سامانه ارتباط مردمی حراست با هدف ایجاد یک مسیر امن، سریع و قابل اعتماد برای ارتباط مستقیم همکاران و مشتریان با حراست راهاندازی شده است. از طریق شماره تماس ۰۲۱-۸۸۵۴۲۲۷۷، امکان ثبت گزارشها، پیشنهادها و دغدغههای مرتبط با حوزه حراست فراهم است.
واعظ آشتیانی با تأکید بر حفظ محرمانگی اطلاعات تصریح کرد: تمامی پیامها و گزارشهای دریافتی با رعایت اصل محرمانگی بررسی میشود و اصل عدم انتشار محتوای شخصی و محرمانه بهصورت کامل رعایت خواهد شد. این سامانه حتی در ساعات غیراداری نیز فعال بوده و امکان ثبت پیام برای همکاران و مشتریان فراهم است.
مدیر حراست شرکت شهروند در پایان با اشاره به شماره تماس مستقیم با حراست شهروند(۸۸۵۴۲۲۷۷ -۰۲۱) خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، انتظار میرود ضمن پیشگیری از تخلفات و تضییع حقوق همکاران و مشتریان، سطح رضایتمندی و احساس امنیت سازمانی در فروشگاههای شهروند افزایش یابد. از تمامی کارکنان و مشتریان دعوت میکنیم با اطمینان خاطر دغدغهها، پیشنهادها و گزارشهای خود را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن پیگیری شود.
انتهای پیام/
نظر شما