137 پیشانی ارتباط با شهروندان

پیروز حناچی، شهردار تهران در بازدید از سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸در جمع مدیران پانزدهمین سالگرد شکل گیری این سامانه را تبریک گفت.او کارکنان سامانه های شکایت های مردمی شهرداری تهران را پیشانی ارتباط این مجموعه با شهروندان دانست و ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز ۱۳۷ همچنین از سامانه *soft phone این مرکز هم رونمایی کرد. *سامانه سافت فون امکان پاسخگویی به تلفن از طریق رایانه و سامانه ۱۳۷ را فراهم می کند.

۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 7357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =