حضور شهردار منطقه ۴ در سامانه تلفنی سامد و پاسخ به مطالبات شهروندان

در راستای تحقق رویکرد "مدیریت شهری پاسخ‌گو و در دسترس مردم"، شهردار منطقه ۴ روز چهارشنبه بیست‌وسوم مهرماه با حضور در سامانه تلفنی سامد (استانداری تهران) به‌صورت زنده با شهروندان گفت‌وگو کرد. در این ارتباط مردمی، شهروندان ضمن طرح مطالبات، پیشنهادات و مشکلات خود، پاسخ‌ها و راهکارهای لازم را مستقیماً از شهردار منطقه دریافت کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۴، در راستای تحقق رویکرد "مدیریت شهری پاسخ‌گو و در دسترس مردم"، شهردار منطقه ۴ روز چهارشنبه بیست‌وسوم مهرماه با حضور در سامانه تلفنی سامد (استانداری تهران) به‌صورت زنده با شهروندان گفت‌وگو کرد. در این ارتباط مردمی، شهروندان ضمن طرح مطالبات، پیشنهادات و مشکلات خود، پاسخ‌ها و راهکارهای لازم را مستقیماً از شهردار منطقه دریافت کردند.

این برنامه تلفنی با هدف افزایش تعامل مستقیم میان شهروندان و مدیریت شهری برگزار شد و مورد استقبال فراوان مردم قرار گرفت.

شهردار منطقه ۴ با تأکید بر ضرورت گفت‌وگوی بدون واسطه با شهروندان گفت: شنیدن صدای مردم و دریافت دغدغه‌های واقعی آنان، پایه تصمیم‌گیری درست و اثربخش در اداره شهر است؛ شهرداری منطقه ۴ خود را موظف می‌داند با استمرار این ارتباط، پاسخ‌گویی و رضایت شهروندان را به بالاترین حد ممکن برساند.


شایان ذکر است بخش عمده تماس‌های این روز شامل پیام‌های قدردانی از عملکرد مدیریت شهری منطقه ۴ از اهالی محله شمیران نو در زمینه‌های عمرانی، خدمات شهری، بهسازی معابر و نظم ترافیکی بود. همچنین درخواست‌ها و پیشنهادات مردمی در حوزه‌های خدمات و زیست‌محیطی به‌صورت فوری به واحدهای تخصصی ارجاع داده شد.

این ارتباط زنده تلفنی، نمادی از اهتمام شهرداری منطقه ۴ به شفافیت، مشارکت شهروندی و خدمت بی‌واسطه است؛ رویکردی که با استقبال صمیمانه اهالی منطقه و تقویت اعتماد عمومی نسبت به مدیریت شهری همراه شد.

انتهای پیام/ 

۲۳ مهر ۱۴۰۴ - ۰۷:۵۲
کد خبر: 73581

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =