به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی، مهدی وحدت کار، رئیس سامانه ۱۳۷ پلاس اعلام کرد: در دو سال گذشته سامانههای ارتباط مردمی با هدف بهبود رسیدگی به درخواستها و شکایات شهروندان بهروزرسانی شده است و اکنون ۳۲ معضل اصلی برای مدیریت بهتر موضوعات شهری شناسایی شده است.
وی افزود: تمامی تماسهای مردمی بر اساس این ۳۲ معضل دستهبندی شده و جلسات منظم با شهرداران مناطق برای بررسی و حل مشکلات برگزار میشود. برخی موضوعات جدید نیز مانند «ایمنسازی»، به دلیل اهمیت برای شهروندان اضافه شده است.
وحدت کار با اشاره به کاهش حجم تماسهای مردمی گفت: در شش ماهه اول سال جاری، متوسط تماسهای روزانه از حدود ۹ هزار به پنج تا شش هزار مورد کاهش یافته است. این نشاندهنده پیشرفت در مدیریت مسائل اجرایی و بهبود فرآیند رسیدگی به شکایات شهروندان است.
وی همچنین تصریح کرد: پنج موضوع اصلی شهر که بیشترین تماسها را به خود اختصاص دادهاند شامل رفت و روب، حمل زباله، مرمت معابر، لایروبی و ایمنسازی هستند. برای هر معضل تحلیلهای دقیق مناطق و نواحی انجام میشود و وضعیت هر معضل با استفاده از ماتریس فراوانی درصد تغییر بررسی میشود تا مدیران اجرایی بتوانند اقدامات به موقع و مؤثر انجام دهند.
رئیس سامانه ۱۳۷ پلاس در پایان تأکید کرد: هدف ما از این بهروزرسانی، افزایش دقت در تصمیمگیریها و ارتقای پاسخگویی به شهروندان است و تلاش میکنیم هیچ موضوعی از دید مدیریت شهری پنهان نماند.
انتهای پیام/
نظر شما