برنامه های منطقه ۱۰ برای سالگرد شهید سلیمانی

شهردار منطقه ۱۰ در نشست با فرمانده ناحیه مقاومت مقداد بر اجرای برنامه های گرامیداشت هر چه باشکوه تر نخستین سالگرد سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی اعلام آمادگی کرد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، در آستانه نخستین سالروز شهادت سردار دل ها  صبح امروز اولین نشست هماهنگی گرامیداشت مراسم با حضور شهردار منطقه، معاون خدمات شهری و محیط زیست، فرمانده حوزه بسیج منطقه، فرمانده ناحیه مقاومت مقداد و سایر مسئولان، رییس آموزش و پرورش منطقه و رییس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار در پایگاه ناحیه مقاومت مقداد برگزار شد.

در این نشست مجید رباطی شهردار منطقه با اشاره به لزوم تعامل و هم افزایی بسیج، سپاه تهران، ارگان ها و سایر نهادهای نظام بر اجرای هر چه با شکوه تر نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: خیابان آزادی به عنوان محور نمونه برای فضاسازی محیطی در منطقه در نظر گرفته شده است و بر همین اساس تبلیغات محیطی شامل چاپ و اکران بنر، بیلبورد و پوستر در سطح منطقه به ویژه محور مذکور در دستور کار قرار گرفته است.

او در ادامه به شرایط کرونایی کشور و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از تشدید بیماری کووید ۱۹ تاکید کرد و خواستار برگزاری جلسات هماهنگی با دبیران و اعضای شورایاری و مدیران محلات و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و سراهای محلات به ویژه در فضاهای مجازی شد.

شهردار منطقه در ادامه از حاضرین خواست علاوه بر تهیه و انتشار تصاویر، فیلم و شعارهای یکپارچه اقدام به برنامه ریزی در راستای برگزاری مسابقاتی تحت عنوان بهترین آثار، دل نوشته و تصویر در سطح منطقه نمایند.

رباطی در خاتمه بر اجرای مراسم اثرگذار و برپایی ایستگاه در محلات در صورت محیا بودن شرایط نیز تاکید کرد.

۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد خبر: 7374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =